سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان اصلاح اطلاعات فردی فیش های حج تمتع

ثبت نام کنندگان حج تمتع تا پایان فرودین ماه ۸۷ باتوجه به تغییر محل سکونت و شماره تماس باید از طریق سامانه رزرو حج سازمان حج و زیارت اقدام به اصلاح اطلاعات خود نمایند.

خلیل دلپاک مدیرکل حج و زیارت استان سمنان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: در حال حاضرپانزده هزار نفر در استان تا پایان فروردین ماه ۱۳۸۷ ودیعه گذار حج تمتع هستند و ثبت نام کرده اند.

او افزود: اطلاعات ثبت نام کنندگان با توجه به تغییرمکان، تغییر شماره و واگذاری فیش به افراد دیگر تغییر کرده است لازم است افراد دارای فیش با مراجعه به "سامانه رزرو" حج سازمان حج و زیارت یا با دردست داشتن فیش خود و مراجعه به دفاتر زیارتی مجاز در استان اقدام به تکمیل و اصلاح اطلاعات خودنمایند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان ابراز داشت: افراد همچنین می‌توانند به صورت غیرحضوری از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۵۴۰۹۸ و یا تماس با تلفن‌های سازمان حج وزیارت اطلاعات خود را تکمیل نمایند.

دلپاک تصریح کرد: جهت بروزرسانی بانک اطلاعاتی سازمان و نیز با توجه به شروع ثبت نام حج تمتع سال ۹۹ در هجدهم بهمن ماه سال جاری، ضروریست که ودیعه گزاران حج تمتع هر چه سریع‌تر اقدام به تکمیل و اصلاح اطلاعات خود نمایند.

انتهای پیام / م

ضرورت تکمیل و اصلاح اطلاعات فردی فیش های حج تمتع

 

 

برچسب ها: احکام شرعی ، حج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.