سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره زمستان بیدار اردبیل یکی از ۹ رویداد مهم گردشگری کشور شد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: جشنواره زمستان بیدار اردبیل بعنوان یکی از ۹ رویداد مهم گردشگری کشور معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: امسال جشنواره زمستان بیدار اردبیل با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار خواهد شد و این رویداد فرصت خوبی برای شناسایی و معرفی قابلیت‌های گردشگری زمستانی استان و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.

او افزود: با توجه به زیرساخت‌های ورزش‌های زمستانی در استان اردبیل بویژه اسکی امسال محور جشنواره زمستانی بیدار بازی‌ها و ورزش‌های زمستانی خواهد بود.

فرشی گفت: برگزاری مسابقات ملی مردان یخی، ساخت آدم برفی، والیبال روی برف، اسکی و چند ورزش و بازی دیگر از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای جشنواره زمستان بیدار امسال استان اردبیل است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل همچنین با اشاره به افزایش چشمگیر مسافرت‌ها به استان اردبیل در تابستان گذشته افزود: این استان با توجه به انجام سفر‌های گسترده و بازدید گردشگران از اماکن طبیعی و باستانی و نیز افزایش ماندگاری مسافران بعنوان مقصد گردشگری کشور در تابستان ۹۸ انتخاب شد.

فرشی گفت: در همین مدت شهرستان مشگین‌شهر با میزبانی ۳.۵ میلیون گردشگر رتبه نخست را در این زمینه در استان اردبیل به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/ع

انتخاب اردبیل به عنوان مقصد گردشگری کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.