سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن کتاب در قصر شیرین

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصر شیرین گفت: کتاب وکتابخوانى از جمله مقوله هاى ارزشمند فرهنگى است که از دیرباز مورد توجه همگان بویژه صاحب نظران تعلیم و تربیت بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پوره رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  قصر شیرین با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی گفت: کتاب وکتابخوانى از جمله مقوله هاى ارزشمند فرهنگى است که از دیرباز مورد توجه همگان بویژه صاحب نظران تعلیم و تربیت بوده است. وجود کتاب و کتابخانه، مربیان کارآزموده و برنامه های مناسب، زمینه انس با کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانى را بیش از پیش فراهم مى نماید.


 او با بیان اینکه جشن کتاب  فرصت و برنامه مناسبى براى تقویت پیوند دانش آموزان و خانواده ها با کتاب وکتابخوانى است گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی جشن کتاب با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کتابخانه های عمومی و اعضای جام باشگاه های کتابخوانی شهرستان قصرشیرین  برگزار گردید.

او گفت:  اهمیت به موضوع کتاب و تلاش برای تقویت فرهنگ مطالعه از مهمترین برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان قصرشیرین خواهد بود.

در جشن کتاب قصرشیرین، برنامه های متنوعی از جمله شعرخوانی، کتابخوانی و قصه گویی اجرا گردید و به منتخبین جوایزی با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی و محیط زیست شهرستان با شعار «طبیعت پاک» اهداء گردید.

انتهای  پیام/ز

 

جشن کتاب قصرشیرین  با حضور کتابخوان های فعال برگزار شد 

برچسب ها: کتاب ، وزارت ارشاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.