سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخار آفرینی ملت وظیفه شناس و با وفای آذربایجان تاریخ ساز در تمام مراحل انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با درود بر مردم دشمن شناس، ایثارگر آذربایجان گفت: ملت وظیفه شناس و با وفای آذربایجان تاریخ ساز در تمام مراحل انقلاب اسلامی همچون موتوری پیشران امید و افتخار آفریدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با درود بر مردم دشمن شناس، ایثارگر آذربایجان گفت: ملت وظیفه شناس و با وفای آذربایجان تاریخ ساز در تمام مراحل انقلاب اسلامی همچون موتوری پیشران امید و افتخار آفریدند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با موضع گیری حکیمانه و با حمایت کلان از تصمیم سران قوای نظام بار دیگر به همه درس عملی ایثار و بصیرت دادند و با نهایت انصاف و صداقت به التزام به قانون تاکید کردند.

او  بیان کرد: راهپیمایی امروز تبریز و آذربایجان، راهپیمایی بصیرت، غیرت و نمایش همدلی و وحدت و تجلی مجدد بیعت با مقام معظم رهبری است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: راهپیمایی امروز اعلام انزجار از استکبار جهانی به رهبری آمریکای جهان خوار و اعلام شکست مفتضحانه آنان در فتنه جدید به بهانه سهمیه بندی بنزین و نرخ جدید آن است.

 

انتهای پیام/ش

راهپیمایی  مردم تبریز

برچسب ها: راهپیمایی ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.