سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت قریب ۲ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان

رئیس کمیته امداد گهواره گفت: بیش ۱ میلیارد و ۹۸۰میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه مسکن از ابتدای سالجاری تا پایان مهر ماه به مددجویان پرداخت شده است.

قدمی رئیس کمیته امداد گهواره  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: بیش ۱ میلیارد و ۹۸۰میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه مسکن از ابتدای سالجاری تا پایان مهر ماه به مددجویان پرداخت شده است.

قدمی  گفت : تا پایان مهر ماه سالجاری تعداد ۲۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه مسکن در راستای مساعدت و جبران بخشی از هزینه های عمرانی شامل : ۱۱ واحد تعمیرات عادی،۹ واحد تعمیرات مناطق محروم و ۷ واحد بهسازی مناطق محروم به مددجویان این اداره به ارزش  حدود 2 میلیارد ریال پرداخت گردید.

او  افزود : با توجه به اینکه در سرفصل تسهیلات قرض الحسنه مسکن سال گذشته در مقایسه با سالجاری که تعداد ۲۷ فقره به ارزش ۱/۹۸۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال پرداخت شده است از رشدی  چشمگیری برخوردار شده است.

قدمی بیان کرد: علاوه بر تسهیلات نوسازی و بازسازی مسکن مددجویان  برای کمک به این خانواده های بی بضاعت  که توانایی تهیه مسکن ندارند نیز کمک هزینه اجاره بها نیز پرداخت می شود.


انتهای  پیام/ز

 

پرداخت اجاره بها به مددجویان نیازمند 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.