او افزود: در فرآیند اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین سخنی در منابع درآمدی از توسعه حمل و نقل عمومی به میان نیامده است.
سالاری با اشاره به نامهای که محسن هاشمی رفسنجانی به جهانگیری نوشته بود، تصریح کرد: در این نامه تصویری درست از حمل و نقل عمومی تهران ارائه شده بود که نشان از نابسامان بودن آن داشت.
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه رویکرد کمیسیون ماده ۵ از درآمدزایی به کیفی سازی تغییر کرده است، گفت: روز گذشته لغو تعرض خیابانهای حافظ و ولیعصر (عج) به تصویب رسید که این کار در راستای انسان محوری انجام شد.
بیشتر بخوانید: چقدر از افزایش قیمت بنزین نصیب حمل و نقل عمومی میشود؟
انتهای پیام/