سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روند احیای واحد‌های راکد تولیدی در بروجرد تداوم یابد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: روند احیای واحد‌های تولیدی تعطیل و راکد تداوم یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مجید سوری در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: اقدامات خوبی در جهت احیای واحد‌های راکد تولیدی در حال انجام است که باید این رویه تداوم یابد.

وی عنوان کرد: راه‌اندازی دوباره واحد‌های تولیدی و صنعتی تعطیل و راکد علاوه بر کمک به رونق تولید و تحقق شعار سال، به بهبود اشتغالزایی کمک می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد سپس با اشاره به فعالیت گروه‌های آمر به معروف و ناهی از منکر در حوزه حجاب و عفاف خاطرنشان کرد: باید میزان اثربخشی تشکیل و فعالیت این گروه‌ها رصد شود.

سوری سپس به ایجاد فروشگاه عرضه پوشاک اسلامی و عرضه تولیدات حجاب و عفاف در بروجرد اشاره و تاکید کرد: با افزایش این فروشگاه‌ها زمینه دسترسی بانوان به البسه اسلامی هر چه بیشتر فراهم می‌سود.

وی در ادامه با اشاره به جای خالی کتابفروشی‌های عرضه‌کننده کتب انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بروجرد افزود: برنامه‌ریزی‌هایی به منظور راه‌اندازی این کتابفروشی در حال انجام است، تا کتاب‌های با محتوای انقلاب و دفاع مقدس به آسانی در دسترس مردم قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های هفته بسیج اشاره و تاکید کرد‌: غبارروبی قبور مطهر شهیدان، دیدار با خانواده‌های شهدا و برگزاری یادواره شهدای شهرستان بروجرد از جمله این برنامه‌ها است.

سوری تصریح کرد: تجلیل از نخبگان علمی، فرهنگی، ورزشی، هنری، رتبه‌های برتر کنکور و فعالان جهادی و محرومیت‌زدایی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

انتهای پیام/د

روند احیای واحد‌های راکد تولیدی در بروجرد

برچسب ها: بسیج ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.