سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهدای نیروی انتظامی از مظلومترین شهیدان انقلاب هستند

استاندار کرمانشاه گفت : شهدای نیروی انتظامی از مظلومترین شهیدان انقلاب هستند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه از شهدای نیروی انتظامی به عنوان مظلومترین شهیدان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد که جان خود را در راه اعتلای کشور و امنیت مردم فدا می‌کنند.

او گفت : امنیت پایداری که امروز جمهوری اسلامی از آن برخوردار است بخش اعظمی از ان مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های کارکنان نیروی انتظامی است.

او با بیان اینکه خدمت پلیس به مردم در راه رضای خدا و از سر وظیفه مندی کارکنان متعهد این نیرو است، افزود: نیروی انتظامی همواره با حضور در صحنه‌های مختلف دفاع از امنیت ملی در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب بسیار خوش درخشیده است.

بازوند با تسلیت شهادت سرگرد جواهری از شهدای نیروی انتظامی، گفت: وی نمونه بارزی از دلاورمردی کارکنان پلیس است که برای امنیت جامعه و آسایش مردم جان پاک خود را فدا کرد.

استاندار کرمانشاه گفت: شهدای نیروی انتظامی از مظلومترین شهدای انقلاب و کشور هستند که رشادت و پایمردی آن‌ها برای تمامی کارکنان نیرو‌های مسلح الگوست.

او گفت: اغتشاشگران هم بدانند همرزمان شهید جواهری رته پرافتخار و سعادت ایشان را با قدرت ادامه داد و به آن‌ها اجازه کوچکترین بی نظمی نخواهند داد .

 

 

انتهای پیام/د

شهدای نیروی انتظامی به عنوان مظلومترین شهیدان

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.