سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی؛

انعقاد ۱۲۸ هزار میلیارد تومان موافقت نامه سرمایه گذاری در استان

استاندار خراسان رضوی: ۱۲۸ هزار میلیارد تومان موافقت نامه سرمایه گذاری در چهارچوب طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در استان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در مراسم بهره‌برداری و افتتاح ایستگاه الندشت خط ۲ قطار شهری مشهد، گفت: مردم نجیب و فهیم استان، در این ایامی که همه دشمنان خارجی و عده‌ای در داخل به دنبال این بودند تا انسجام، وحدت، امنیت و آبادانی کشور را بر هم بزنند، نشان دادند که در کشور الگو هستند.

او با اشاره به اینکه خراسان رضوی این ایام در نظم و امنیت کامل قرار داشت، ادامه داد: به عنوان خدمتگزار مردم از اصحاب رسانه، صدا و سیما و مردم شریف استان تقدیر و تشکر می‌کنم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به انعقاد ۱۲۸ هزار میلیارد تومان موافقت نامه سرمایه گذاری در چهارچوب طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان، گفت: جزئیات این قراردادها، میزان پیشرفت پروژه ها، سهم آورده‌ها به همراه سرمایه گذاری‌ها به صورت شفاف در سایت نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی برای مردم در دسترس قرار گرفته است.

رزم‌حسینی افزود: اگر امنیت باشد می‌توانیم آهنگ آبادانی و سازندگی استان را ادامه دهیم، ولی اگر امنیت نباشد، خرابکاری صورت بگیرد و خدای ناکرده به اموال عمومی و بیت المال ضربه وارد شود، این مهم تحقق نمی‌یابد.

او  با بیان اینکه به صورت جدی در حوزه حاشیه شهر مشهد وارد عمل شده‌ایم، ادامه داد: به دنبال بهسازی خرابی‌های حاشیه شهر هستیم، انشاالله سال آینده بخشی از حواشی شهر مشهد به مناطق برخوردار تبدیل خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: حتما هر چند ماه پروژه‌هایی برای بهره‌برداری در استان خواهیم داشت و امیدواریم این فضای وحدت، همدلی و سازندگی در استان استمرار داشته باشد، اگر عنایت امام رضا (ع) نبود این آرامش و نظم و امنیت امروز استان رقم نمی‌خورد.

ظهر امروز ایستگاه الندشت قطار شهری مشهد واقع در خط ۲ با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری و افتتاح قرار گرفت.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

ایستگاه الندشت قطار شهری مشهد افتتاح شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.