سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان تأکید کرد؛

جدیت ناظران در کنترل بازار کرمان

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: همزمان با تعیین نرخ جدید بنزین، ناظران تنظیم بازار استان کرمان به منظور هر گونه سوء استفاده و جلوگیری از رشد غیرقانونی قیمت اجناس و کالا‌ها نظارت بر بازار را با ساز و کار‌های لازم تشدید کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جعفر دهقان سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: هرگونه افزایش قیمت در بازار کرمان که پیش از این مصوب شده لغو می‌شود و تمامی واحد‌های تولیدی موظف به رعایت نرخ‌های تعیین شده هستند.
او افزود: افزایش قیمت بنزین نباید روی دیگر کالا‌ها تاثیر بگذارد و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.
دهقان تصریح کرد: تخصیص سهمیه بنزین در برخی موارد ممکن است مورد توجه قرار نگرفته باشد که این موارد باید در کارگروه تنظیم بازار جمع بندی و به دولت ارائه شود.
سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان بیان داشت: مجلس شورای اسلامی در حال کار کارشناسی روی سهمیه‌بندی بنزین است و موارد مغفول مانده در استان‌ها را باید به مسئولان کشوری و ارکان دولت برای تصمیم‌گیری اعلام کرد.
او تصریح کرد: باید از ظرفیت شرکت‌های تعاونی و انجمن‌های مختلف در موارد حفظ قیمت‌ها استفاده شود و سازمان‌های نظارتی باید ضمن نظارت بر بازار تخلفات اقتصادی را پیگیری کنند.
دهقان افزود: زدن برچسب روی کالاها، نظارت کافی بر مراکز عمده خرید، مورد توجه ویژه دستگاه‌های نظارتی استان کرمان قرار گیرد.
او بیان کرد: خودرو‌های مسافربری درون شهری اسنپ و تپ سی از بنزین سهمیه‌ای استفاده می‌کنند، اما هنوز سهمیه آنان پیش‌بینی نشده که این امر باید از طریق بخش حمل‌ونقل درون شهری شورای اسلامی شهر پیگیری و تصویب شود.
سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان با بیان اینکه کالا‌های مورد نیاز مردم باید تامین شود، افزود: استانداران سراسر کشور به صورت هفتگی جلسات تنظیم بازار را با حضور نماینده شرکت پخش فراورده نفتی و بازار و دادستانی برگزار می‌کنند.
او گفت: وزارت کشور و شرکت نفت نسبت به تعیین سهمیه مناسب برای تاکسی‌های اینترنتی، وانت و ون‌ها تا پایان روز جاری اقدام کردند که اطلاع رسانی می‌شود.
دهقان افزود: مصارف گاز مایع مصرف خانوار، توزیع سوخت نسبت به صادرات در اولویت قرار می‌گیرد.
انتهای پیام /ب

تشدید نظارت برای تنظیم بازار استان کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حسن
۱۳:۵۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
همین امروز یهو قیمت اهن رو حداقل ۲۰۰ تومن افزایش دادن
اهنی که پایه خیلی چیزاست
هیچ کس هم پاسخگو نیست
اخه چه ربطی به بنزین داره