سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبر انقلاب خطاب به مسئولان:

مشکلات مردم اضافه نشود + اینفوگرافیک

رهبر انقلاب درخصوص افزایش قیمت بنزین خطاب به مسئولان تأکید کردند که نباید مشکلات مردم اضافه شود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، افزایش نرخ سوخت در چند روز گذشته، با اعتراضاتی از سوی مردم مواجه شد. روز گذشته حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در حاشیه برگزاری کلاس درس خارج از فقه ضمن اشاره به اعتراضات مردمی با جدا کردن حساب مردم از اشرار اعلام کردند از آنجایی که این تصمیم از سوی سه قوه اتخاد شده از این تصمیم حمایت می‌کنند. 

ایشان در بیانات روز گذشته خود، ضمن اشاره به توافق نظر سران سه قوه، خطاب به مجریان این طرح گفتند که مسئولان کاری نکنند که مشکلات مردم اضافه شود. رهبر معظم انقلاب در سخنانشان به نکات مهمی اشاره کردند که تعدادی از مهمترین آنها در قالب اینفوگرافیک ارائه شده است:

انتهای پیام/ 

از تصمیم سران قوا حمایت می‌کنم 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Abdollah
۰۶:۰۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
باسلام هنوز چند روز از گرانی بنزین نمیگذرد که مسئولان سایت دیوار و شیپور را نتوانستند کنترل کنند. پراید طی ۴روز از۳۷ میلیون تا ۵۰ میلیون افزایش قیمت داشته که صعود قیمت ها در حال افزایش است. لطفا پیگیری کنید
باشگاه خبرنگاران جوان
۰۶:۰۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸

سلام 
با تشکر از اطلاع‌رسانی شما، این موضوع را پیگیری خواهیم کرد

ناشناس
۰۰:۳۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
1*3 = 1 چطوری آخه؟
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
مسئولین اگه حرف ایشون رو گوش میکردن که اینترنت رو قطع نمیکردند ، مسئولین فقط هر جا دوست دارن حرف گوش میکنن و به ایشون استناد میکنند و هر کجا دوست داشتن خودشونو میزنن به اون راه و مثلاً اینترنت رو قطع کیکنن تا مشکلات مردم دوصدچندان بشه ، اصلأ من موندم اگه واقعاً همه چی گل و بلبله چرا اینترنت رو قطع کردند.