سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروی انسانی گرانبهاترین منبع سازمان برای شکوفاسازی استعدادها است

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از نیروی انسانی به عنوان گرانبها ترین منبع سازمان یاد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ماشاالله پروین گفت: نیروی انسانی گرانبهاترین منبع سازمان برای شکوفاسازی استعداد‌ها و دستیابی مستمر به عملکرد عالی سازمان محسوب می‌شود.

او بیان کرد: اگر سازمان بخواهد حتی با برخورداری از رسالتی روشن و راهبرد‌هایی مطلوب و ساختار‌های سازمانی کارآمد و طراحی شغل مناسب، به طورکامل به هدف‌های خود دست یابد، به نیروی انسانی توانمند و مستعد نیاز خواهد داشت.

پروین افزود: برنامه‌ریزی نیروی انسانی فرایندی است که طی آن یک سازمان اطمینان می‌یابد که در راستای رسالت خود تعداد لازم افراد لایق و مستعد به طور اثربخش و کارآمد جذب شده‌اند.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش استان اظهار داشت: برنامه‌ریزی نیروی انسانی در سازمان از آن رو مهم است که دستیابی به چندین مقصود را امکان‌پذیر می‌سازد و مهم آن است که با در نظر گرفتن بهترین منافع فرد و سازمان نیاز‌های آینده به نیروی انسانی مشخص شود و ناهمخوانی‌ها از میان برداشته شود.

پروین اظهار داشت: برنامه‌ریزی نیروی انسانی از یک سو موجب کاهش هزینه‌های سازمان شده و از سوی دیگر منجر به افزایش بهره وری در سازمان خواهد شد.

او گفت: تشکیل کمیته برنامه‌ریزی و ساماندهی نیروی انسانی، تهیه و تدوین برنامه بهینه‌سازی نیروی انسانی، اجرای برنامه‌ها و ارزیابی از برنامه‌های نیروی انسانی از مهمترین استراتژی‌های دستیابی به وضع مطلوب در سازمان می‌باشد.

انتهای پیام/ز

 

نیروی انسانی گرانبهاترین منبع سازمان است 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.