سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین رویداد استارت آپ ویکند صنایع پوشاک به میزبانی کردستان برگزار می شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان گفت: این استان آذر سال جاری میزبان اولین رویداد استارت آپ ویکند صنایع پوشاک غرب کشور است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید جمیل احمدی روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اولین رویداد استارت آپی در حوزه مد و پوشاک از تاریخ ۲۰ تا ۲۲ آذرماه سال‌جاری در حوزه‌های طراحی لباس، برندینگ و بازاریابی، تولید صنایع پوشاک، مد و لباس و صنایع وابسته با حضور شرکت کنندگانی از استان‌های آذربایجان غربی، زنجان، کرمانشاه، کردستان و همدان برگزار می‌شود.

او هدف از برگزاری این رویداد را حمایت از تولید داخلی با تکیه بر رونق تولید و حمایت از تولید کنندگان داخلی در حوزه پوشاک اعلام کرد و گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود در سطح استان کردستان در حوزه پوشاک و صنایع وابسته به آن این اداره کل با همکاری یکی آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای  و مجموعه تولیدی دوخت اقدام به برگزاری اولین رویداد استارت آپ ویکند صنایع پوشاک غرب کشور می‌کند.

احمدی اظهار داشت: سه روز تلاش، تیم سازی و کارآفرینی در حوزه پوشاک می‌تواند علاوه بر توسعه دیدگاه‌های جدید در حوزه پوشاک، زمینه لازم در ایجاد اشتغال مولد و پایدار در این بخش را به همراه داشته باشد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان از حمایت از ایده‌های برتر این رویداد استارت آپی خبر داد و گفت: افرادی که دارای ایده‌های اجرایی و عملیاتی باشند مورد حمایت قرار گرفته و از آن‌ها با اهدای لوح تقدیر و تندیس استارت آپ تجلیل می‌شوند.

او افزود: علاقمندان به شرکت در این رویداد استارت آپی می‌توانند با مراجعه به وب سایت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان به نشانی:www.kurdtvto.ir نسبت به ثبت نام و شرکت در این رویداد کمک نوآور اقدام کنند.

انتهای پیام/ج

برگزاری اولین رویداد  استارت آپی حوزه مد و پوشاک در کردستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.