سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان نمایشگاه ملی صنعت ساختمان در غرب مازندران

نخستین نمایشگاه ملی صنعت ساختمان با حضور ۱۱ شرکت برتر تولیدی از ۶ استان کشور در محل موسسه آموزش عالی شفق تنکابن پس از ۴ روز به کار خود پایان داد.

حاجی آقایی مدیر برگزاری این نمایشگاه  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: حدود ۱۱ تولید کننده و شرکت برتر صنعت ساختمانی، جدیدترین تولیدات و دستاورد‌های خود را در زمینه‌های در و پنجره‌های دوجداره، کاشی و سرامیک، سقف‌های وافل با قالب‌های کامپوزیتی، صنعت فولاد و انرژی‌های نو در نمایشگاه ملی صنعت ساختمان در تنکابن در فضایی به وسعت حدود ۳۰۰ متر مربع در معرض دید علاقمندان قرار دادند.

او افزود: این نمایشگاه با رویکرد اصلی مقررات ملی ساختمان، پدافندغیر عامل، آتش نشانی، صنعت ساختمان و فولاد با توجه به ضوابط‌های جدید ساختمان سازی عرضه شد.

حاجی آقایی گفت:دانشگاه شفق تنکابن برای اولین بار توانست با برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان حلقه گمشده بین صنعت و مهارت آموزی را به دانشجویان برای ارتباط بیشتر نمایش گزارد.

او با اشاره به اینکه سعی کردیم در کنار نمایشگاه جنبه علمی نمایشگاه حفظ شود افزود: سه ورکشاپ با حضور اساتید کشوری در زمینه‌های حقوق در مهندسی، سقف‌های سازه‌ای و موفقیت مهندسی برگزار کردیم.

انتهای پیام/س

پایان نخستین نمایشگاه ملی صنعت ساختمان درتنکابن

برچسب ها: نمایشگاه ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.