سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت یک میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان سوادکوه شمالی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سوادکوه شمالی گفت: ۵۵ مددجوی زیر پوشش این نهاد در ۷ ماهه امسال از تسهیلات اشتغال زایی به مبلغ یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان در این شهرستان بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علیمراد نصوری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سوادکوه شمالی با اشاره به پرداخت یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان این شهرستان، گفت: پرداخت این تسهیلات در بخش‌های دامپروری، خدمات، تولیدی  بوده است.

او افزود: ۴۵ نفر از مددجویان مناطق محروم نیز از این تسهیلات پرداخت شد.

نصوری گفت:برای مهارت آموزی و پایدارسازی مشاغل در این شهرستان، ۱۲۷ نفر از مددجویان در دوره‌های آموزشی بویژه سنگ تراشی، مرغ بومی، قالیبافی شرکت کرده اند.

او افزود: کمیته امداد سوادکوه شمالی در سال جدید نگاه ویژه‌ای به مشاغل خانگی داشته و با آموزش و اشتغال زایی در رشته‌های قالیبافی به ۱۷ نفر، تراش سنگ‌های زینتی برای هشت نفر و پرورش مرغ بومی ۴۰ نفر سعی کرده با در نظر گرفتن شرایط مددجویان، بویژه خانواده‌های با سرپرستِ زن، شرایطی فراهم کند تا در کنار حضور در خانواده درآمد نیز داشته باشند.

نصوری با تقدیر و تشکر از همکاری بانک‌های عامل در شهرستان گفت: با همکاری بانک‌ها و ادارات زیربط، تمامی اعتبارات مصوب تا پایان سال جذب و برای ایجاد اشتغال در اختیار مددجویان قرار گیرد.

نصوری گفت: هزار و ۳۳۱ خانوار در سوادکوه شمالی زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهتای پیام/س
 

پرداخت  تسهیلات اشتغال به مددجویان سوادکوه شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.