سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم لیگ برتری مربی جدید به خدمت گرفت

تیم فوتسال ستارگان ورامین برای حضور پر قدرت در ادامه رقابت های لیگ برتر وحید شکری مربی سابق مقاومت قرچک را به کادر فنی خود اضافه کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال ستارگان ورامین برای حضور پر قدرت خود در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتسال، وحید شکری مربی سابق تیم  فوتسال مقاومت قرچک را به کادر فنی خود اضافه کرد. شکری قرار است از این پس در کنار رضا داورزنی سرمربی این تیم مشغول هدایت ستاره های ورامین باشد.


بیشتر بخوانید: مصاف حساس مس و فرش آرا در مشهد/ کار سخت سوهان محمد برابر گیتی پسند/ فرار شاهین از قعر جدول


وحید شکری که پیش از این در تیم فوتسال مقاومت قرچک مشغول به کار بود پس از آن که این تیم منحل شد، تا مدت ها کار مربی گری انجام نمی داد تا این که با صحبت های مسئولان تیم ستارگان ورامین مواجه شد و پس از توافقی که با مدیران این تیم داشت تصمیم گرفت به کادر فنی تیم فوتسال ستارگان ورامین اضافه شود تا در کنار داورزنی بتواند این تیم را در رقابت های لیگ برتر به سرانجام خوبی برساند. 

تیم فوتسال ستارگان وارمین در این فصل با خریدن امیتاز تیم فوتسال منصوری قرچک وارد رقابت های لیگ برتر شد و موفق شده تا در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد. ستارگان ورامین تا قبل از آغاز هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر با کسب ۲۵ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی مسابقات قرار دارند و با این جایگاهی که تا اینجای فصل بدست آورده است را می توان از ستاره های ورامین به عنوان یکی از مدعیان اصلی جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال نام برد.


بیشتر بخوانید: لیگ برتر فوتسال زیر ذره‌بین سرمربی تیم ملی


لازم به توضیح است تیم فوتسال ستارگان ورامین امروز در چارچوب هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال میزبان تیم ملی حفاری اهواز خواهد بود. این دیدار می تواند از حساسیت بسیار بالایی برخوردار باشد زیرا هر دو تیم در جدول مسابقات با یک امتیاز نسبت به هم فاصله دارند و پیروزی هر کدانم از این دو تیم می تواند جایگاهشان را در جدول رده بندی بهتر کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار لیگ برتر فوتسال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.