سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدوین ۲۰ عنوان برنامه ویژه هفته جهانی کارآفرینی

۲۰ عنوان برنامه ویژه هفته جهانی کارآفرینی در استان چهارمحال و بختیاری تدوین شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید حفیظ الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در نشست مشترک هماهنگی برنامه‌های هفته جهانی کارآفرینی گفت: ۲۰ عنوان برنامه ویژه هفته جهانی کارآفرینی با هدف تبیین جایگاه کارآفرینی و نقش آن در رونق اشتغال در استان تدوین شد.

او افزود: برگزاری میزگرد‌های تخصصی با جامعه دانشگاهی، افتتاح کافه‌های کارآفرینی، برپایی نمایشگاه عکس و دستاورد‌های کارآفرینان نمونه استان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و بازدید میدانی از فعالیت‌های کارآفرینی از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

فاضلی اضافه کرد: نواختن زنگ کارآفرینی در مدارس، کارگاه آموزشی ویژه آشنایی افراد علاقه‌مند به فعالیت در بورس و نشست با اقشار مختلف و مسئولان ارشد استان در راستای توسعه فرهنگ کارآفرینی از دیگر این برنامه‌های این هفته هستند.

او از شرکت ۳۸ کارآفرین نمونه استان در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر خبر داد و گفت: هم اکنون این کارآفرینان در مرحله داوری قرار دارند و با انتخاب داوران، شش کارآفرین برتر انتخاب و معرفی می‌شوند.

فاضلی با اشاره به برنامه‌های دولت در خصوص حمایت از کارآفرینان افزود: اجرای طرح‌های کارورزی و یارانه دستمزد نه تنها تدبیری برای رونق اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی و افراد جویای کار است بلکه مشوقی مؤثر برای حمایت از کارگاه‌های تولیدی و کارآفرینان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ف

برنامه‌های هفته کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری تدوین شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.