سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه عملیات مبارزه با تروریسم در عراق؛

مواضع تروریست‌های داعش در نینوا هدف قرار گرفت

جنگنده‌های ارتش عراق در ادامه عملیات مبارزه با تروریسم، مواضع تروریست‌های داعش در استان نینوا را هدف قرار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، جنگنده‌های ارتش عراق چندین مرتبه مواضع گروه‌ تروریستی داعش در غرب استان نینوا را هدف قرار دادند.

چند روز پیش انفجار بمب در جنوب استان نینوای عراق دو کشته و زخمی بر جای گذاشت. این انفجار در منطقه «الشوره» در جنوب استان روی داد و طی آن یک خودروی غیرنظامی هدف قرار گرفت.

عملیات نیروهای عراقی در مبارزه با تروریسم همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۱:۱۷ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
چرا؟ فرماندهان عالی محور مقاومت مانند شعاع های دایره که به کانون و مرکز دایره ختم میشوند به مواضع تروریستها از تمام جهات حمله نمی کنند؟ تا هیچ راه فرار و جابجائی توسط ارتش سنتکام آمریکا را نداشته باشند.
چرا؟همه با هم در یک عملیات منسجم و همآهنگ مانند یک مانور نظامی گسترده با طول خطوط مقدم و عقبه گسترده و عظیم عملیات نمیکنند؟ چه بسا اگر تمام فرماندهان عالی محورمقاومت از تمام جبهه ها منسجم و متمرکز عمل کنند نتایج حمله هم بسیار عالی تر باشد و هم مطلوب تر....و بیخ و بن ریشه تروریسم هر چه زودتر در منطقه خشک شود وقتی نسل تروریستها منقطع شود و نابود شوند ارتش سنتکام آمریکا که بدون مجوز وارد این کشورها شده و با اشغالگری تفنگدارانش پایگاه زده با چه بهانه دیگری در خاک اشغال کرده این کشورها و پایگاه هایش ادعای حضور برای مبارزه با تروریسم را خواهد داشت؟ همانطور که هیئت حاکمه آمریکا اذعان رسانه ای کرده فقط و فقط برای چپاول نفت به این کشورها وارد شده نه برای مبارزه با تروریستهای خطرناک جنگی که خودش آنها را ایجاد و تسلیح و هدایت کرده و هنوز هم هدایت میکند و چون در "جبهه جنگ رو در رو و فیس تو فیس" با نیروهای محورمقاومت قادر به پیروزی نبوده الآن در تمام این کشورها بلا استثناء با سربازان تحت اجاره ای و دنیای رسانه ای شروع به جنگ کرده و میجنگد و از طریق سربازان نامحسوس و نا دیدنی به میدان آمده آمریکا حتی در آمریکای لاتین و اروپا هم با همین روش استکباری ملتها و دولتها را به جان هم انداخته تا از هدایت این آشوبها منافعش را جارو کند و تضمین کند اول کشور سوریه و تبعات هشت سال کشتار وغارت ثروت و منابع ملی این کشور..... و بعد کشور عراق ....بعد کشور لبنان.....در فتنه سال88 در کشور ایران و در هر کشوری با یک بهانه حتی در آمریکای لاتین در کشور کوبا....در کشور ونزوئلا.......در کشور بولیوی..... خلاصه الآنه و هم اکنون در سرتاسر جهان آمریکا و متحدانش اگر با جنگ مستقیم و جنگهای نیابتی نتوانند به اهداف شوم خودشان برسند توسط غولهای رسانه ای و شبکه های معاند اجاره ای و سربازان تحت اجاره و نامحسوس و نادیدنی فضاهای مختلف مجازی بین حکومتها و ملتها تفرقه و نفاق و شکاف ایجاد میکنند تا به اهداف مورد هدایت خود برسند.........در "عصرترامپیسم" بر تمام دولتها و ملتها لازم و واجب است که اسیر این جنگهای رسانه ای نشوند و در اینگونه مواقع وحدت و اتحاد آحاد جامعه حفظ شود و دولتها قبل از رسیدن مردم به انفجار به حل مشکلات جامعه اقدام عاجل کنند تا بهانه بدست معاندان ندهند که با سوار شدن بر شتر نارضایتی ها افسار هدایت ملتها و حکومتها را آمریکا و متحدانش بدست نگیرند و بدون جنگ و حتی شلیک یک گلوله جوامع آنها را بهم نریزند و دچار آشفتگی نکنند........................