سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش ۱.۵ متری برف در ایتالیا+ تصاویر

بارش سنگین برف به ارتفاع ۱.۵ متر از روز گذشته در ایتالیا آغاز شده و تمامی خیابان‌ها و خانه‌ها را سفیدپوش کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، از روز گذشته، ۱۵ نوامبر، بارش برف در ایتالیا شروع شده و تمامی خیابان‌ها و خانه‌ها را سفیدپوش کرده به طوری که مانع حرکت خودرو‌ها شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که ارتفاع برف در برخی از مناطق به ۱.۵ متر می‌رسد و خودرو‌ها زیر برف مدفون شده‌اند.

رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند با آنکه موسم بارش زمستانی در این کشور در ماه‌های اکتبر و نوامبر است، میزان بارش امسال استثنا بوده و رکورد زده است. گفته می‌شود بارش برف در منطقه آلپ شدت بیشتری دارد و ساکنان محلی و گردشگران از بارش برفی عظیم در کمتر از ۲۴ ساعته گذشته خبر دادند. تصاویری از این برف سنگین در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

در استان تِرنتو ایتالیا نیز روز گذشته بارش باران به یک باره به برف تبدیل شده و به گزارش رسانه‌های این کشور ارتفاع برف به ۱.۲ متر نیز رسیده است. به گفته مسئولان، برخی از جاده‌ها در مناطق کوهستانی به دلیل برف سنگین و یا خطر ریزش بهمن بسته شده است.

بنا به گزارش هواشناسی ایتالیا، تا چند روز آینده بارش برف همچنان در این کشور به ویژه در مناطق شمال غرب و شمال شرق ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۰ آذر ۱۳۹۸
معصومی نژاد- ررررررررر........م