سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور:

هرمزگان استان برتر در زمینه جذب منابع تسهیلات اشتغال پایدار روستایی

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: هرمزگان یکی از استان‌های برتر کشور در زمینه جذب منابع تسهیلات اشتغال پایدار روستایی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، محمد امید ، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: هرمزگان یکی از استان‌های برتر کشور در زمینه جذب منابع تسهیلات اشتغال پایدار روستایی است.

او  در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری هرمزگان افزود: این استان توانست ۸۵ درصد از سهمیه خود در زمینه تسهیلات اشتغال روستایی را جذب کند و از این طریق طرح‌های اشتغال‌زایی خوبی در روستا‌های هرمزگان اجرایی شده است. 

 معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با بیان اینکه هرمزگان از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است، گفت: رویکرد دولت فعال سازی و به کارگیری هر چه بیشتر این ظرفیت‌ها است.

 محمد امید افزود: فعالیت صندوق اشتغال زنان روستایی در ۴۰ سال گذشته اقدامات بسیار بزرگی برای ایجاد زیرساخت‌ها از جمله آب، برق، گاز و مخابرات در روستا‌های سراسر کشور انجام داده است.

او افزود: اختصاص منابع جهت پرداخت تسهیلات ایجاد اشتغال در روستا‌ها فرصت خوبی برای تحول در روستا‌ها ایجاد کرده است و باید به روستا‌ها به عنوان کانون تولید و اشتغال و درآمدزایی توجه ویژه‌ای داشته باشیم و هر چه بیشتر تلاش کنیم تا در این مناطق اشتغال و تولید ایجاد شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: در بحث گردشگری نیز استان هرمزگان ظرفیت‌های متعددی در روستا‌های خود دارد و ما نیز بر توسعه و ترویج هرچه بیشتر بوم‌گردی‌ها در روستا‌ها تاکید داریم.

امید افزود: طرح پرورش ماهی در دریا نیز یکی از ضرورت‌های مهم برای اشتغال و تولید است و به این طرح‌ها نیز کمک‌های مناسبی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ب

جذب  ۸۵ درصد از سهمیه  تسهیلات اشتغال روستایی در هرمزگان

برچسب ها: اقتصادی ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.