سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران مطرح کرد؛

آخرین جزئیات از بازگشایی خطوط مسدود شده «بی آر تی»

سنندجی درباره جزئیات از بازگشایی خطوط مسدود شده «بی آر تی» توضیحاتی داد.

پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  در تشریح آخرین وضعیت خطوط ۴ و ۱۰ بی آر تی که از صبح امروز با شروع بارش برف از دور سرویس دهی خارج شدند، گفت: خط ۴ در خطوط ده گانه بی آر تی (بزرگراه چمران) هنوز باز نشده و همکاران ما برای بازگشایی معبر و سرویس دهی به مسافران در این معبر همچنان در حال تلاش هستند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در توضیح آخرین وضعیت دیگر خط مسدود شده (خط  ۱۰ بی آر تی) افزود: خط ۱۰ اتوبوس‌های بی آر تی که همه آن را به نام دانشگاه علوم و تحقیقات می‌شناسند تا ابتدای سیمون بولیوار باز است، اما از آن نقطه به بالا نمی‌توانیم اتوبوسی اعزام کنیم.

سنندجی با تأکید مجدد بر اینکه علت از دور خارج شدن سرویس دهی خطوط ۴ و ۱۰ کمبود اتوبوس نیست، گفت: خوشبختانه کمبود اتوبوس نداریم، اما بزرگترین عامل در کنار بارش برف که موجب از سرویس خارج شدن دو خط اتوبوس‌های بی آر تی شد، ورود خودرو‌های شخصی به خط ویژه بود.


بیشتر بخوانید: بارش برف تهران را قفل کرد/ شهرداری تهران غافلگیر شد+ فیلم و عکس 


او با انتقاد از پلیس راهور برای هدایت خودرو‌های سواری به داخل خطوط ویژه برای کاهش ترافیک ادامه داد: پلیس راهور برای کم شدن بار ترافیک صبح امروز اجازه تردد در میدان قدس به سمت شمال را به خودرو‌های سواری نداد و همین امر بار ترافیکی را در تجریش ایجاد کرد و بار ترافیکی تجریش به خیابان ولیعصر(عج) و خط ۷ منتقل شد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران تصریح کرد: امیدواریم با کاهش حجم بار ترافیک خودرو‌های سواری نیرو‌های خدمات شهری بتوانند با برف‌روبی معابر امکان سرویس دهی به دو خط ۴ (بزرگراه چمران) و خط ۱۰ (دانشگاه علوم تحقیقیات) را فراهم کنند.

انتهای پیام/

خط بی آر تی بزرگراه چمران همچنان مسدود است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.