سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در چهارمحال و بختیاری

تصادفات و تلفات جاده‌ای در استان چهارمحال و بختیاری کاهش یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام ندیمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری تعداد ۱۱۵ مورد تصادف فوتی در جاده‌های استان به وقوع پیوسته که این عدد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۶.۸ دهم درصد کاهش داشته است.

او ادامه داد: راهداران به صورت شبانه روزی با شناسایی نقاط مستعد حادثه و تلاش برای اصلاح و بهسازی این نقاط یکی از دلایل اصلی کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای هستند و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای یکی از دغدغه‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

ندیمی افزود: در هفت ماهه اول سال گذشته تعداد ۱۴۹ نفر در تصادفات فوت کردند که در مدت مشابه در سال جاری این تعداد به ۱۲۲ نفر کاهش یافت که این عدد کاهش ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد و در تعداد تصادفات فوتی بین شهرستان‌ها بن و فارسان با کاهش ۶۷ درصدی شاخص‌ترین شهرستان‌ها در استان هستند و در تعداد افراد فوت شده در تصادفات هم شهرستان بن با ۸۰ درصد کاهش رتبه اول را در استان به خود اختصاص داد.

او گفت: در تصادفات فوتی به دلیل واژگونی خودرو حدود ۳۰ درصد کاهش و تصادف فوتی به دلیل خروج از جاده هم هفت درصد کاهش داشته است.

ندیمی بی توجهی به جلو را علت بیشتر تصادفات فوتی در استان بیان کرد.

انتهای پیام/خ

کاهش آمار تصادفات در چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: حوادث ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.