سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمهیدات لازم برای تخصیص سهمیه سیب و پرتغال برای استان سمنان انجام شده است

سهمیه سیب و پرتغال کشور به استان سمنان اختصاص یافته است و د‌ر این حوزه سرانه استان مطلوب است و مشکلی وجود ندارد و اقدامات لازم در خصوص برپایی نمایشگاه ویژه شب یلدا در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اسودی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و دبیر ستاد تنظیم بازار استان در خصوص تخصیص سهمیه سیب و پرتغال برای استان تمهیدات لازم انجام شده است گفت: با توجه به اینکه بالغ بر یک درصد از جمعیت کشور در استان سمنان مستقر هستند، ۱.۷ (یک و هفت دهم) سهمیه سیب و پرتغال کشور به استان سمنان اختصاص یافته است و د‌ر این حوزه سرانه استان مطلوب است و مشکلی وجود ندارد و اقدامات لازم در خصوص برپایی نمایشگاه ویژه شب یلدا در حال انجام است.

او با اشاره به اینکه نظارت بر قیمت گذاری و عرضه کالا به قیمت مصوب در سطح استان، همواره در دستور کار قرار دارد افزود: در خصوص موجودی شکر نیز اقدامات لازم در حال انجام است و مشکلی وجود ندارد، عاملین پخش برای تحویل شکر معرفی شده اند و توزیع انجام خواهد گرفت.

اسودی ابراز داشت: در حال حاضر ۲۲۶ تن گوشت قرمز و ۱۲۰ تن گوشت مرغ در انبار‌های استان سمنان موجود است.

رئیس سازمان صنعت و معدن استان سمنان بیان کرد: ۴۷۰۰ مورد بازرسی در سطح استان انجام شده که از این تعداد، ۴۱۳ پرونده در مباحث مختلف تشکیل شده است.

او در خصوص ارسال گزارش توسط شهروندان به سامانه ثبت شکایات ۱۲۴بیان کرد: بالغ بر ۱۹۱ گزارش واصل شده که به صورت کامل بررسی و رسیدگی شده است.

نرخ گوشت قرمز (گوسفند و گوساله) بر اساس قیمت دام زنده، تقاضا و شرایط موجود، توسط ستاد تنظیم بازار استان تعیین و به صورت شهرستانی ابلاغ خواهد شد.

گوشت مرغ نیز در حال حاضر با قیمت ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان و تخم مرغ هم با قیمت ۸ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌شود.

انتهای پیام / م

نرخ گوشت قرمز بر اساس قیمت دام زنده، تقاضا و شرایط موجود، توسط ستاد تنظیم بازار استان ابلاغ خواهد شد

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.