سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

NBA؛

ادامه روز‌های خوب لیکرز و بوستون در شرق و غرب

رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) امروز با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) بامداد و صبح امروز با برگزاری ۸ دیدار در شرق و غرب آمریکا پیگیری شد و تیم‌های مختلف به مصاف حریفانشان رفتند.  

تیم بسکتبال بوستون سلتیک در یک بازی نسبتا آسان به مصاف تیم بسکتبال گلدن استیت رفت، بوستونی‌ها با اقتدار صدرنشین کنفرانس شرق هستند و در این بازی توانستند در پایان با نتیجه ۱۰۵ - ۱۰۰ به پیروزی برسند تا با آمار ۹ برد و تنها یک باخت در ۱۰ بازی صدرنشین کنفرانس شرق باقی بمانند، گلدن استیت هم در سیزدهمین بازی فصل خود یازدهمین شکستش را تجربه کرد تا به روند بدش ادامه دهد. در دیدار امروز ۲ تیم جیسون باتوم برای بوستون موفق به کسب ۲۴ امتیاز شد.  

لس آنجلس لیکرز دیگر تیم مدعی رقابت‌ها امسال که صدرنشین کنفرانس غرب است به مصاف ساکرامنتو رفت و در دوازدهمین دیدار فصل خود موفق به ثبت دهمین بردش شد، آن‌ها در این بازی موفق شدند با نتیجه نزدیک ۹۹ - ۹۷ برنده باشند آن‌ها با این نتیجه به روند صدرنشین شان در کنفرانس شرق ادامه دادند.  

تیم‌های بسکتبال اوکلاهاما و فیلادلفیا هم دیگر بازی‌های امروز را برگزار کردند، آن‌ها توانستند یک بازی جذاب و پر امتیاز را رقم برنند و در پایان آن هم تیم بسکتبال اوکلاهاما موفق شد با نتیجه ۱۲۷ - ۱۱۹ برنده بازی باشد. واشنگتن هم در یکی دیگر از بازی‌های پر امتیاز امروز موفق شد با نتیجه ۱۳۷ - ۱۱۶ مینه سوتا را ببرد تا به سومین بردش در دهیمن بازی فصل دست یابد.  

یوتا هم در ادامه روند نوسانی اش با نتیجه نزدیک ۱۰۶ - ۱۰۷ به ممفیس باخت تا به رتبه چهارم سقوط کنند. هیسویتون مدعی، اما یگر تیم موفق کنفرانس غرب بود که توانست با نتیجه ۱۱۱ - ۱۰۲ از سد ایندینیا بگذرد و به نهمین برد خود برسد و پس از لس آنجلس لیکرز در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرد.  

اورلاندو هم موفق شد با نتیجه تزدیک ۱۱۱- ۱۰۹ سن آنتونیو را ببرد و به پنجمین بردش دست یابد تا وضعیتش در جدول هم بهتر شود. شارلوت هم آخرین بازی بامداد امروز را برگزارر کرد و در پایان با نتیجه ۱۰۹ - ۱۰۶ از سد دیتروید گذشت تا نهمین باخت فصل این تیم را تحمیل کند.  


بیشتر بخوانید:

  کلیپرز برنده دربی لس آنجلس/ شروع خوب تورنتو در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال آمریکا

پیروزی نزدیک اوکلاهاما برابر میلواکی / زور تورنتو به لس آنجلس لیکرز نرسید

ادامه برد‌های لیکرز و سن آنتونیو در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا


انتهای پیام/ 

نتایج رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.