سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت فوتبال استان به جنوب کرمان سفر می‌کند

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان از سفر رئیس این هیئت به همراه بعضی از رؤسای کمیته‌ها به منظور بررسی مشکلات فوتبال جنوب کرمان به این منطقه خبر داد.

عرفان امیرخسروی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان به همراه بعضی از رؤسای کمیته‌های این هیئت دوشنبه ۲۷ آبان ماه به جنوب استان سفر می‌کند.

او افزود: در این سفر دو روزه، مشکلات فوتبالی پنج شهرستان جنوبی بررسی و راهکار‌هایی برای حل آن‌ها اندیشیده می‌شود.

امیرخسروی به جلسه رئیس هیئت فوتبال استان با هیئت فوتبال عنبرآباد اشاره و تصریح کرد: قرایی روز دوشنبه در شهرستان عنبرآباد، مشکلات فوتبال این شهرستان را بررسی می‌کند.

او بیان داشت: روز سه شنبه نیز جلسه مشترک با رؤسای پنج هیئت فوتبال جنوب استان به منظور بررسی وضعیت فوتبال این شهرستان‌ها به میزبانی شهرستان منوجان در دستورکار است.

امیرخسروی افزود: عصر روز سه شنبه ۲۸ آبان ماه نیز، قرایی و هیئت همراه پس از تماشای بازی شهرداری منوجان مقابل تیم دوم جدولی یزد لوله به کرمان باز خواهند گشت.

او تصریح کرد: در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور، از گروه پنجم این رقابت‌ها شهرداری منوجان مقابل حریف یزدیش در منوجان به میدان می‌رود.

امیر خسروی بیان داشت: شهرداری منوجان با انجام ۱۰ بازی و سیزده امتیاز، هم اکنون در جایگاه نهم جدول گروه پنجم لیگ دسته سه قرار دارد.

سفر رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در حالی به جنوب این استان رخ می‌دهد که هفته گذشته نیز قرایی به منظور بررسی مسائل فوتبال شرق استان سفری به شهرستان‌های بم، فهرج و نرماشیر داشت.

انتهای پیام/ب

بررسی مشکلات فوتبال جنوب کرمان با حضور رئیس هیئت فوتبال کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.