سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل اداره پست استان البرز خبرداد؛

تمدید ارائه خدمات دفاتر پست تا ۵ عصر امروز

فعالیت و ارائه خدمات دفاتر پست سطح استان البرز تا ساعت پنج عصر امروز (جمعه) تمدید شد.

محمود فرزین، مدیرکل اداره پست استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، گفت: پیش‌بینی کرده بودیم که باتوجه به سهمیه بندی بنزین و تعداد زیاد کارت‌های سوخت مرجوعی که بدست شهروندان نرسیده است استقبال از دریافت کارت سوخت بالا باشد.

مدیرکل اداره پست استان البرز با اشاره به اینکه شرایط در دفاتر پست خوب است و مردم به صورت مداوم در حال مراجعه هستند، افزود: تعداد مراجعین در کرج، مرکز استان البرز بیشتر از سایر شهرستان‌های استان است.

فرزین با بیان این که ۱۱ واحد در کل استان البرز، از صبح امروز برخط بوده و آماده ارائه خدمات هستند، گفت: مقرر شده بود فعالیت این مراکز در روز تعطیل تا پایان ساعت اداری باشد، اما با توجه به استقبال مردم و اهمیت کار شهروندان فعالیت ما تا ساعت ۵ عصر ادامه پیدا کرد.

او افزود: از صبح امروز بازدید‌های مکرر از مراکز توزیع کارت سوخت انجام شده است، شاهین ویلای کرج بالاترین سطح مراجعه کنندگان را داشته است.

مدیرکل اداره پست استان البرز با بیان این که بسیاری از کارت‌های سوخت در ادارات پست، مراکز توزیع کارت سوخت قرار دارد، گفت: از شهروندان محترمی که قصد تحویل کارت سوخت خود را دارند تقاضامندیم که پیش از مراجعه به دفاتر پست نسبت به اطلاعات کارت سوخت خود از طریق سایت پلیس و سامانه‌های اطلاعاتی آگاه شوند تا به مرکز درستی مراجعه کنند و از در زمان نیز صرفه جویی شود، همچنین با این روند از شلوغ شدن بی مورد دفاتر پستی نیز جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/ج.خ

صدور کارت سوخت تمدید شد

برچسب ها: پست ، بنزین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.