سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۹درصد راه‌های روستایی فیروزه آسفالت خواهد شد

فرماندار فیروزه گفت: با بهره برداری از جاده روستای امیرآباد در چند روز آینده شاخص برخورداری فیروزه در بخش راه‌های آسفالت روستایی به ۹۹درصد می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالفضل حکیم پور فرماندار فیروزه در آئین بهره برداری از جاده روستای امیرآباد، فیروزه گفت: با تکمیل این طرح و آغاز بهره برداری از جاده زاونگ در چند روز آینده شاخص برخورداری فیروزه در بخش راه‌های آسفالت روستایی به ۹۹درصد می‌رسد.

او ادامه داد: تکمیل جاده‌های روستایی، بهسازی و اجرای روکش آسفالت محور‌های مواصلاتی فیروزه برای توسعه صنعت گردشگری و جذب توریست و همچنین توسعه صنایع فیروزه به طوری جدی پیگیری می‌شود.

فرماندار فیروزه گفت: با اختصاص اعتبار برای تکمیل جاده‌های فیض آباد، احمدیه و زاونگ علیا در سال ۹۸ شاهد بهره مندی تمامی روستا‌های این شهرستان از جاده مناسب و ایمن خواهیم بود و شاخص برخورداری روستا‌های فیروزه به صددرصد می‌رسد.

حکیم پور افزود: توسعه شهرک صنعتی کمال الملک فیروزه به میزان ۴۵ هکتار تصویب شده است و نزدیکی آن به جاده ارتباطی و برخورداری از معافیت مالیاتی ۱۳ ساله فرصت خوبی برای سرمایه گذاران و تولیدکنندگان ایجاد کرده است و نیازمند ارتقای سطح جاده‌های این شهرستان برای افزایش امنیت و توسعه هستیم.

انتهای پیام//ف.س
 

تکمیل راه‌های روستایی فیروزه به ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.