سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار حسن زاده:

تحقق گام دوم انقلاب در سایه وحدت تحقق می یابد/گام اول انقلاب با عزت پشت سر گذاشته شد

جانشین قرارگاه منطقه‌­ای ثامن­‌الائمه (ع) گفت: باید آحاد مردم کشورمان با اتحاد در مسیر تحقق گام دوم انقلاب گام بردارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یادواره شهدای وحدت سرداران شهید «نورعلی شوشتری» فرمانده قرارگاه منطقه‌­ای قدس و جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران و «رجبعلی محمدزاده» فرمانده سپاه سلمان، با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «مجیدرضا حسن‌زاده» جانشین قرارگاه منطقه‌­ای ثامن­‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران، مسئوولین شهرستان تربت جام، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در تربت جام برگزار شد.

سردار حسن‌زاده جانشین قرارگاه منطقه‌­ای ثامن­‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در این مراسم با اشاره به هفته وحدت گفت: باید هفته وحدت به معنای واقعی در جمهوری اسلامی جاری شود.

او تصریح کرد: دشمنان اسلام با سرمایه گذاری کلان به دنبال آن هستند تا بین اهل سنت و تشیع اختلاف ایجاد کنند که الحمدالله بواسطه بصیرت امت اسلامی نقشه شوم دشمنان ناکام مانده و ایران اسلامی از عزت و عظمت بهره‌مند است.

جانشین قرارگاه منطقه‌­ای ثامن­‌الائمه (ع) گفت: این عزت به سادگی به دست نیامده است اگر امروز جمهوری اسلامی از جایگاه منطقه‌ای و بین المللی ممتازی برخوردار است به برکت آمیخته شده خون شهدای اهل سنت و تشییع است.

سردار حسن زاده افزود: یادواره شهدا این فرصت را برای ما فراهم می‌آورد تا گذشته پر افتخار خود را مرور کنیم و به یاد داشته باشیم که اقتدار امروز جمهوری اسلامی به ویژه در ابعاد نظامی به برکت جان فشانی و فداکاری شهدا و ایثارگران محقق شده است.

او تصریح کرد: عظمت امروز انقلاب اسلامی به این دلیل است که مردم، خداوند را کانون قدرت می‌دانستند و این در پرتو ایمان و باور‌های دینی و اخلاص به دست آمده و باید به این حقیقت توجه ویژه داشته باشیم.

جانشین قرارگاه منطقه‌­ای ثامن­‌الائمه (ع) در ادامه به نقش شهیدان شوشتری و محمدزاده در برقراری امنیت پایدار در منطقه جنوب شرق اشاره کرد و گفت: شهید شوشتری بعد از انقلاب عمر پر برکت خود را به عنوان خدمتگزاری صادق در دفاع مقدس و بعد از آن نیز در برقراری امنیت در منطقه شمال غرب و جنوب شرق سپری کرد.

حسن زاده افزود: در دوران تصدی مسئولیت فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای قدس سپاه توسط سردار شهید شوشتری، مردم استان سیستان و بلوچستان به این شهید والامقام و شهید محمدزاده عشق می‌ورزیدند. این عشق ورزی، به دلیل خدمتگزاری بی منت و مخلصانه این دو شهید عالی مقام بود.

او در ادامه به گام دوم انقلاب اشاره و تصریح کرد: گام اول انقلاب با عزت پشت سر گذاشته شد و جمهوری اسلامی به اقتدار دفاعی و دستاورد‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف دست پیدا کرد. برای گذر از گام دوم انقلاب، با تلاش و کوشش خود را مضاعف کنیم.

جانشین قرارگاه منطقه‌­ای ثامن­‌الائمه (ع) گفت: چشم امید مستضعفین عالم به جمهوری اسلامی است تا با حرکت جهادی، گام دوم انقلاب را پشت سر بگذارند. باید آحاد مردم میهن اسلامی مان دست به دست هم بدهند و با اتحاد و انسجام به عنوان ید واحده در مسیر تحقق گام دوم انقلاب که عزت آفرین خواهد بود گام بردارند و افتخارات چشمگیری را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بزنند.
 
انتهای پیام//س.ج

 

عظمت انقلاب، ایمان به خداست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.