سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقوع ۲ حادثه در شهر کرمان

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از وقوع دو حادثه و فوت دو شهروند در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  رضا میرزایی سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: طی تماس تلفنی با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (۱۲۵) این سازمان از وقوع یک مورد تصادف آگاه شدیم.

او محل این حادثه را بلوار قدس اعلام کرد و افزود: بلافاصله تیم اطفاء حریق و امداد و نجات این سازمان به محل حادثه اعزام گردید.

میرزایی در ادامه بیان داشت: در این حادثه یک دستگاه خودرو پراید واژگون شده و به علت شدت حادثه و آسیب شدید خودرو‌  و دو سرنشین امکان خروج مصدومین وجود نداشت که با حضور تیم امداد و نجات آتش نشانی اقدامات پیشگیری از حریق احتمالی انجام و سرنشینان خودرو از بین آهن پار‌ها خارج گردید.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان همچنین از طعمه حریق شدن دو دستگاه خودرو خبر داد و تصریح کرد: امروز  از طعمه حریق شدن دو دستگاه خودرو در خیابان عرفان مطلع شدیم.

او بیان داشت: دوتیم اطفاء حریق این سازمان از ایستگاه‌های شماره ۶ و ۴ سریعا در محل حادثه حضور یافته و با توجه به حجم زیاد آتش سوزی در کمترین زمان عملیات اطفاء حریق با تلاش آتش نشانان انجام شد و علت این حادثه در دست بررسی است.

میرزایی افزود: متاسفانه با وقوع این حوادث دو نفر جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/ی

آتش گرفتن دو خودرو در خیابان عرفان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.