سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امشب برگزاری آئین اختتامیه جشنواره تئاتر هرمزگان

سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر هرمزگان امشب با معرفی نمایش‌ها و هنرمندان برتر تئاتر استان در فرهنگسرای طوبی بندرعباس به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر هرمزگان امشب با معرفی نمایش‌ها و هنرمندان برتر تئاتر استان در فرهنگسرای طوبی به کار خود پایان می‌دهد.

حسین کریمی دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر هرمزگان گفت: ۹ نمایش در بخش رقابتی جشنواره امسال از ۲۰ تا ۲۲ آبان در دو سالن نمایش فرهنگسرای طوبی و تماشاخانه آفتاب بندرعباس به روی صحنه رفت.

او افزود: یک نمایش نیز صبح امروز، در بخش جنبی جشنواره دو نوبت، اجرا شد.

دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر هرمزگان با اشاره به دیگر بخش‌های جشنواره امسال گفت: در طول برگزاری جشنواره، هر شب در تماشاخانه‌ی دریا با حضور آقای سهند خیرآبادی که یکی از داور‌های مدعو هستند، کارگاه نویسندگی برای علاقه‌مندان تئاتر نیز برگزار شد.

حسین کریمی افزود: انجمن منتقدان تئاتر هرمزگان نیز هر شب پس از پایان اجرا‌ها با برگزاری جلسات نقد و بررسی میزبان مخاطبان تئاتر استان بود.

امسال ۲۶ اثر برای حضور در سی و یکمین جشنواره تئاتر هرمزگان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بازبینی اولیه ۸ اثر و در بازبینی نهایی ۱۰ اثر برای شرکت در جشنواره انتخاب شدند.

به گفته ی دبیر جشنواره، دو اثر برتر به عنوان نماینده هرمزگان به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا می کنند.

انتهای خبر/ د

امشب پایان سی و یکمین جشنواره تئاتر هرمزگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.