سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع اعتبارات سال ۹۹ کهگیلویه وبویراحمد به زودی

اعتبارات سال ۹۹ کهگیلویه وبویراحمد ظرف ۱۰ روز آینده توزیع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان از توزیع اعتبارات سال ۹۹ استان ظرف ۱۰ روز آینده خبر داد.
 
حسن نوروزی با بیان اینکه سر جمع اعتبارات استانی، توازن، نفت و ۲۷ صدم درصد ورزش، هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان است گفت: ۵۰ درصد اعتبارات استانی، ۳۰ درصد اعتبارات توازن و ۱۰ درصد اعتبارات نفت توزیع شد و در حال حاضر آماده توزیع اعتبارات ۹۹ استان طی ۱۰ روز آینده هستیم.
 
او ادامه داد: اعتبارات سال ۹۸ در شورای برنامه‌ریزی استان و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها طبق دستورالعمل‌های بودجه توزیع و مبادله‌ موافقت‌نامه‌‌ها هم انجام شد. 
 
 نوروزی با اشاره به اصلاح ساختار بودجه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: دولت همه ساله ۱۵ آذر لایحه بودجه را به مجلس تقدیم می‌کرد و  توزیع اعتبارات استان‌ها معمولا در خرداد و تیر ماه بوده اما امسال چند ماه زودتر اعتبارات استانی توزیع خواهد شد.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان در خصوص تهاتر بانکی هم گفت: در تهاتر نوع اول شامل بدهی دولت به پیمانکار، بدهی پیمانکار به امور مالیاتی و بدهی دولت به پیمانکار و پیمانکار به سیستم بانکی که با برگزاری جلسات توجیهی فرم‌ها تکمیل و به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شد.
 
انتهای پیام/ط

توزیع اعتبارات سال آینه به زودی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.