سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمی نسب: نبود حامی مالی بزرگترین ضربه را به فوتسال بانوان زده است

بازیکن تیم دختران کویر مس کرمان گفت: بحث مسائل اقتصادی و نبود حامی مالی بزرگترین ضربه را به فوتسال بانوان زده است.

نجمه کریمی نسب بازیکن تیم دختران کویر مس کرمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تیم‌های قدرتمندی در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال بانوان حضور داشتند و شرایط طوری بود که هفت تیم بالای جدول در یک سطح بایکدیگر رقابت می‌کردند و یک اتفاق خوب مسابقات هم همین سطح نزدیک بازی‌ها بود.

او افزود: سال‌های گذشته لیگ بانوان سه تا چهار تیم قدرتمند داشت، اما امسال حدود هفت تیم قوی برای حضور در مرحله پلی آف بایکدیگر رقابت می‌کنند، یک اتفاق خوب دیگر که در مسابقات ما افتاد حضور شهناز یاری سرمربی تیم ملی برای تماشای بازی‌ها بود، یاری بازیکنان جوان و باانگیزه را از نزدیک زیر نظر داشت و در اردو اخیر آن‌ها را به اردو ملی دعوت کرد تا روحیه آن‌ها مضاعف‌تر هم شود.


بیشتر بخوانید: دباغی: لیگ فوتبال بانوان برای جذب تماشاگر نیاز به برنامه دارد


کریمی نسب تصریح کرد: شرایط اقتصادی لیگ چندان مطلوب نیست و افراد زیادی نسبت به مسائل مالی اعتراض دارند، یکسری تیم‌ها با شرایط بسیار سختی به مسابقاتشان اعزام می‌شوند، همین مسائل مالی و نبود اسپانسر بزرگترین ضربه را به فوتسال بانوان وارد می‌کند و حتی شاید این اتفاق بیافتد که تیمی از ادامه کار انصراف دهد.

بازیکن تیم دختران کویر در ادامه گفت: من فکر می‌کردم سطح داوری‌ها نسبت به سال گذشته کیفیت بهتری پیدا کند، اما متاسفانه واقعیت امر چیز دیگری بود. برای نیم فصل دوم دوباره قرعه کشی برگزار شد و یک مقدار اعتراض‌هایی هم به این موضوع صورت گرفت، علت ناراحتی تیم‌ها این بود که وضعیت مهمانی و میزبانی باشگاه‌ها به هم ریخت و اوضاع طوری شد که در نیم فصل دوم یک تیم سه هفته پشت سر هم مهمان است یا ۲ هفته پیاپی میزبانی می‌کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال بانوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.