سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازار خودرو زیر ذره‌بین باشگاه خبرنگاران جوان؛

قیمت روز خودرو در ۲۳ آبان

در بازار روز خودر‌و، رنو ساندرو اتوماتیک با ۲ میلیون تومان افزایش به قیمت ۱۸۵ میلیون تومان و رنو کولئوس ۲۰۱۸ با افزایش ۴۰ میلیون تومانی به قیمت ۷۳۰ میلیون تومان رسیدند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس معاملات انجام شده امروز ( ۲۳ آبان ۹۸) آخرین  قیمت روز خودرو‌ در بازار آزاد نسبت به دیروز با نوسان همراه است .

طبق آخرین قیمت بازار خودرو،  دنا و رنو ساندرو اتوماتیک نسبت به معاملات ۲۲ آبان ۹۸  با افزایش میانگین  یک میلیون و  ۵۰۰ هزار تومانی خرید و فروش شدند.

سمند ال ایکس ۸۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) ۸۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (ساده) ۹۹ میلیون تومان، رنو تندر پلاس اتوماتیک، ۱۷۲ میلیون تومان، سایپا ۱۱۱ حدود ۵۲ میلیون تومان، دنا پلاس توربو ۱۷۱ میلیون تومان، پژو صندوقدار ۹۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و رنو تندر پلاس دنده‌ای ۱۴۹ میلیون تومان بدون تغییر در قیمت معامله شدند.

پژو جی ال ایکس و تیبا ۲ با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی به ترتیب به مبلغ ۷۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۶۱ میلیون تومان خرید و فروش شدند.

پژو پارس با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی به نرخ ۹۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و رانا ال ایکس با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی با مبلغ ۸۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش رسیدند.

سایپا ۱۳۲ و تیبا به ترتیب به قیمت ۴۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۵۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شدند که این اعداد بیانگر افزایش ۳۰۰ هزار تومانی است.

دنا با افزایش یک میلیون تومانی یه نرخ ۱۱۵ میلیون تومان خرید و فروش شد؛ همچنین رنو ساندرو اتوماتیک به مبلغ ۱۸۵ میلیون تومان فروخته شد که این عدد بیانگر افزایش ۲ میلیون تومانی است.

 

قیمت روز خودروهای داخلی 
مدل خودرو قیمت (تومان)
سمند LX ۸۰,۶۰۰,۰۰۰
پژو GLX ۷۶,۷۰۰,۰۰۰
پژو پارس ۹۹,۵۰۰,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2 ۸۳,۵۰۰,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5 ۹۹,۰۰۰,۰۰۰
رنو تندر پلاس اتوماتیک ۱۷۲,۰۰۰,۰۰۰
سایپا 111 ۵۲,۰۰۰,۰۰۰
سایپا 131 ۴۷,۵۰۰,۰۰۰
 سایپا 132 ۴۸,۸۰۰,۰۰۰
سراتو  ۲۹۴,۰۰۰,۰۰۰
ساینا ۶۲,۰۰۰,۰۰۰
تیبا 2 ۶۱,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۵۵,۷۰۰,۰۰۰
دنا پلاس توربو ۱۷۱,۰۰۰,۰۰۰
دنا ۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو 207 اتوماتیک ۱۶۷,۲۰۰,۰۰۰
پژو صندوقدار ۹۷,۸۰۰,۰۰۰
رنو تندر پلاس دنده ای  ۱۴۹,۰۰۰,۰۰۰
رانا LX ۸۴,۹۰۰,۰۰۰
رنو ساندرو اتوماتیک ۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰

بیشتر بخوانید: قیمت روز خودرو در ۲۲ آبان


همچنین بر اساس مشاهدات میدانی با توجه به روند افزایش قیمت خودروهای خارجی در کشور شاهد  نوسانات جزئی در نرخ ماشین های وارداتی در بازار  هستیم و امروز (۲۳ آبان ۹۸) در بازار آزاد  قیمت خودروهای خارجی با ثبات نسبی همراه است.

طبق آخرین قیمت خودرو،رنو کولئوس ۲۰۱۸ و هیوندای النترا ۲۰۱۸ نسبت به معاملات ۲۲ آبان ۹۸ با  افزایش میانگین ۲۲ میلیون و ۵۰۰  هزار تومان خرید و فروش شدند.

 رنو تلیسمان (۲۰۱۸) ۶۳۳ میلیون تومان، میتسوبیشی ASX فول (۲۰۱۸) ۵۵۰ میلیون تومان، تویوتا CH-R تیپ لانچ (۲۰۱۸) ۷۳۰ میلیون تومان، تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۱۸ (الفطیم) ۹۲۵ میلیون تومان، کیا اپتیما (۲۰۱۷) ۷۰۵ میلیون تومان، کیا سورنتو (۲۰۱۷) ۹۲۰ میلیون تومان، کیا اسپورتیج (۲۰۱۷) ۶۷۵ میلیون تومان، هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ هیبرید ۶۸۰ میلیون تومان، هیوندای سانتافه. فول. ۶ رادار ۷۷۰ میلیون تومان، لکسوس NX۳۰۰ H هفت کلید (۲۰۱۷) ۱ یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان و نیسان جوک (اسپورت) ۴۸۵ میلیون تومان بدون تغییر در قیمت معامله شدند.

رنو کولئوس ۲۰۱۸ با افزایش ۴۰ میلیون تومانی به مبلغ ۷۳۰ میلیون تومان خرید و فروش شد.

هیوندای النترا ۲۰۱۸  به نرخ ۴۶۵ میلیون تومان فروخته شد که این عدد بیانگر افزایش ۵ میلیون تومانی است.

 قیمت روز خودرو های خارجی 
مدل خودرو قیمت (تومان)
  رنو کولئوس 2018 ۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو تلیسمان 2018 ۶۳۳,۰۰۰,۰۰۰
میتسوبیشی ASX فول 2018 ۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تویوتا CH-R تیپ لانچ 2018 ۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
  تویوتا راو 4 مدل 2018 (الفطیم) ۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اپتیما  2017 ۷۰۵,۰۰۰,۰۰۰
  کیا سورنتو 2017 ۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج 2017 ۶۷۵,۰۰۰,۰۰۰
  هیوندای سوناتا 2018 هیبرید +GLS ۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
  هیوندای النترا 2018 ۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
  هیوندای سانتافه . فول . 6 رادار ۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
لکسوس NX300 H هفت کلید 2017 ۱,۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰
نیسان جوک (اسپورت) ۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰

 

انتهای پیام/

قیمت روز خودروهای پرفروش در ۲۳ آبان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۱
در انتظار بررسی: ۲
حسین
۱۰:۳۵ ۲۴ آبان ۱۳۹۸
خود روهای بی کیفیت و پر مصرف که هم هوا را آلوده می کنند هم جان مردم را به خطر می اندازند اگر خودرو خارجی درست حسابی وارد میکردند نه این اشغالای چینی را و کارگران این دو کارخانه در در خانه نشسته بودند و به سیاه و سفید دست نمیزدند از محل صرفه جویی سوخت حقوق آنها هم پرداخت می شد
حمید
۰۹:۵۸ ۲۴ آبان ۱۳۹۸
مردم رو به گرانی و فلاکت عادت بدید
omid
۰۴:۱۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۸
ازقدیم گفتن مرگ حقه وپراید وسیله
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه هر کسی را که باعث بدبختی این مملکت شد
مهدی
۲۳:۱۰ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
به حول قوه الهی تمام اجناس ایران خودرو به خاطر کاهش قیمت دلار پایین می آیند .منتظر باشید و خودرو اصلا نخرید .یا علی (ع)
ایرانی
۲۲:۴۲ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
خدایا چرا خدایا تا کی به خدا خسته شدیم
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
هردمازین باغ بری میرسد
مسعود
۲۱:۳۵ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
اگر خودروسازها نمیتونن جوابگوی خریدار و مردم باشن ببندن در کارخانه رو خودرو وارد کنن
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
یکی به دادمون برسه دیگه.
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
جالبه هر روز ۲ م میزارن روش
الماس
۱۸:۵۱ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
پراید وسیله ارتباط با خداست،دست کم نگیریدش.قیمتش عالیه
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
یکی نیست به این دو شرکت خودروسازی بگه این همه ثبتنامی که از سال 97 به این طرف که هنوز خیلی از تعهدات سال97 رو هم انجام ندادین و فقط پول گرفتین و یک کاغذ دست مردم میدید و بهشون میگید برو تا خبرت کنیم این پولها رو چکار کردید که همش میگید نداریم ضرر داریم میکنیم بسه کمتر دروغ بگید به مردم بخدا اگه پراید یک میلیارد هم بشه میگین داریم با ضرر میدیم دست بردارید از این کاراتون که همش باعث ناامیدی مردم شدید پول و وام رو دولت و بانک مرکزی باید مستقیم به قطعه ساز میدادن و ازشون برابرش قطعه میخواستن نه به خودروساز بدن و دستگاه قضائی به موضوع این دو شرکت ورود کنه و تمام اسنادشان رو بررسی کنه و مطمعا به نتیجه قابل قبول میرسن البته حسابرسی که خودش پاک باشه و دیگر اینکه دلاللها که اکثر آنها از خود نمایندگیها هستن رو از بازار خارج و محاکمه کنن انشالله
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
ارزون کنن
مکانیک
۱۷:۳۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
به نظرم تنها ماشینی که کم مصرفه و کم خرجه و هنوز احتمال گران شدنش زیاده تیبا هستش تیبا حیلی کم مصرفه و هنوز جا برا گران شدن داره
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
یعنی تو هر روز با یه اسم میای این پیامو میزاری، تابلو دلالی و نخریدن ماشینایی که انبار کردی باد کرده رو دستت
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
ای دلال شیطون
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
خجالت بکش دلال
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۴ آبان ۱۳۹۸
یکی از بی کیفیت ترین خودروهای من دراوردی همین گاری هست که بنام تیبا تولید میشه و خداییش تو این اوضاع 10 میلیون میارزه - سایپاو ایران خودرو را که باعث کشته شدن سالیانه 30 هزار نفر در ایران میشن و قیمتشون اندازه تویویتا هست
حسین
۱۷:۰۶ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
این افزایش قیمت ها منشأ روانی داره و اصلا ربطی به عرضه و تقاضا نداره. به قدر کافی ماشین در بازار هست فقط خریداران عجله نکنند و چند روزی صبر کنند . شنبه معلوم می شه.
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
اتفاقا ربط داره
در مورد چیزی که علم نداری لطفا نظر نده
عرضه و تقاضا همواره نسبت معکوس دارند تا به نطقه تعادل برسند که این نقطه همان قیمت واقعی را تعیین می کنه
وقتی مافیای بنجل سازی دست به یکی می کنند و عرضه به بازار ندارند و بازار داخلی نیز چون کاملا انحصاری بوده و رقابت آزاد در آن وجود نداره میزان تقاضا از عرضه پیشی می گیره و به همین خاطر قیمت ها گران می شود و حال بعد اینکه تقاضا به عرضه متناسب پاسخگویی نداشته و عدم اطمینان مردم از عرضه به اندازه کافی جو روانی به وجود آورده و قیمت چندین ده برابر می شود
پس سنگ بنای گرانی را عدم عرضه به مقدار کافی ایجاد می کند و بعد از آن جو روانی و عدم اطمینان ایجاد شده بیشترین تاثیرات را در این مورد به جای مي گذاره
حال اگر بنجل سازن عرضه نکنند و مردم این اطمینان را داشته باشند که خودرو با تعرفه صفر به مقدار مورد نیاز دارد می شود دیگر عدم عرضه بنجل سازان نمی توان کبریت را به باروت گرانی و تورم بزند
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
الله برکت الله
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
ملت ایران خیلی ثروتمندتد حاضرند حتی ۳ برابر قیمت یک خودرو خارجی رو هم پرداخت کنند. بنده اینجا با درامد دلاری هیچ وقت قدرت خرید و پرداخت همیچنین رقمهایی برای یه خودرو ندارم. باور کنید درصد بسیار بالایی از آمریکایی هم توان این رقم ها رو ندارند.
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
کسی نیست که جلوی این مافیا رو بگیره بابا گمرک رو صفر کنید ما هم آدمیم میخوایم زندگی کنیم
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
من سال ۹۶ یک ساندرو نوشتم اون موقع قیمتش ۵۵ میلیون بود.میخواستم یه ماشین تقریبا خوب سوار بشم
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
باید قیمت ها عادلانه کنترل شوند.
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
تنها چیزی که خوب کنترل شده میزان یارانه است .انصافا هم خوب کنترل شده و هم عادلانه است.
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
اصلا پولمون کجا بود که بتونیم حداقل یه پراید بخریم
ناشناس
۱۴:۳۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
من که از بچگی دوچرخه داشتم وحالا هم که۳۲سالمه دوچرخه دارم وخدا را شکر هیچ وابستگی به ماشین ندارم و پول مفت هم ندارم به ماشین بدم
حسین
۱۵:۲۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
چ بچه ای خوبی
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
دوست عزیز تا آخر عمر هم باید دوچرخه داشته باشی با این وضع
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
چی بگم والله
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
بابا ولمون کنید بابا
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
شماهم هر روز افزایش اعلام میکنید. خب برید دلیلش هم دربیارید مثلا خبرنگارید
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
شماهم هر روز افزایش اعلام میکنید. خب برید دلیلش هم دربیارید مثلا خبرنگارید
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
باتشکر
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
پس ورود سپاه در خودروسازی کی نتیجه میده؟؟؟؟
آیدین
۱۶:۱۵ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
سپاه چه ربطی به خودروسازی داره.
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
فقط بخش خصوصی واقعی و غیر مافیایی که بتونه در بازار غیر انحصاری و بدون تعرفه واردات رقابت کنه
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
این داستان ادامه دارد...
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
اوضاع مملکت رو ببین رنو کولیوس نه که قیمتش منطقی بود یک روزه چهل میلیون تومان رفته بالا.. خخخ
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
به كجا چنين شتابان
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
قیمتهامناسبه چی ارزونه که خودروارزون بشه
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
معلومه سودِ خوبی کردی !
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
به نظرم عالیه .دارن میخرن گران نیست عالی
اکبر
۱۳:۲۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
قیمتهامناسبه چی ارزونه که خودروارزون بشه .به نظرم عالیه .دارن میخرن گران نیست عالی
حسین
۱۵:۲۹ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
خبرنگار جون دمت گرم
ت
۱۳:۲۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
قیمتهامناسبه
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
گران نیست عالی
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
ای دلال شیطون
اکبر
۱۳:۲۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
عجب
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
هر کس ۲۰ متر بهر زمین داشته باشه تا اخر عمرش هیچی براش گران نیست وای به حال ما فقط خدا می تون درست کن