سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان بیستمین کنفرانس ملی جوش در دانشگاه شهرکرد

بیستمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و نهمین کنفرانس ملی آزمایش‌های غیر مخرب در دانشگاه شهرکرد به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بیستمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و نهمین کنفرانس ملی آزمایش‌های غیر مخرب در دانشگاه شهرکرد به کار خود پایان داد.

حسن شریفی دبیر علمی بیستمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و نهمین کنفرانس ملی آزمایش‌های غیر مخرب، هدف از برگزاری این کنفرانس را فراهم سازی زمینه مناسب جهت ارائه آخرین دستاورد‌های علمی، پژوهشی و صنعتی در حوزه‌های مختلف جوش، همکاری علمی و کاربردی بین اساتید دانشگاه، پژوهشگران، متخصصان و صنعتگران حوزه جوش، هماهنگی و گسترش ارتباط میان دانشگاه ها، صنایع و مراکز علمی کشور، بحث درباره آینده و چشم انداز این رشته بیان کرد.

او افزود: مشارکت مراکز تحقیقاتی و مراکز صنعتی برای ارائه مقالات نیز حاکی از رشد همکاری این مراکز و توجه به نقش پژوهش و جایگاه آن در صنعت جوش است.

شریفی اضافه کرد: از بین ۱۷۰ چکیده مقاله تعداد ۱۱۰ مقاله مورد پذیرش مقدماتی قرار گرفت و ۹۰ مقاله به طور کامل دریافت شد که توسط چهار داور کمیته علمی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

او ادامه داد: بر اساس نظر داوران سرانجام ۷۰ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت و از این تعداد، ۲۳ مقاله به صورت شفاهی و ۴۷ مقاله نیز به صورت پوستر ارائه گردید.

شریفی گفت: در پایان به مقالات برتر و برگزیدگان اولین رویداد استارت آپ جوش، مسابقات عکاسی و گرافیک در صنعت جوش و بازرسی و ساخت المان جوشی با اهدا لوح و جایزه تقدیر شد.

انتهای پیام/ف

بیستمین کنفرانس ملی جوش در دانشگاه شهرکرد پایان یافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.