سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی ۷۶ واحد صنعتی و مصرف کننده عمده از گاز طبیعی در اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از بهره مندی ۷۶ واحد صنعتی و مصرف کننده عمده در هشت ماهه نخست امسال از گاز طبیعی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به جایگزینی گاز طبیعی با سوخت فسیلی در واحد‌های صنعتی گفت: استان اردبیل به لحاظ وجود شهرک‌های صنعتی و صنایع تبدیلی گسترده در جایگزینی گاز طبیعی با سوخت‌های فسیلی عملکرد مناسبی داشته و در ۸ ماه اول امسال بیش از ۴ هزار و ۷۳۱ متر مکعب در ساعت گاز طبیعی به واحد‌های صنعتی و مصرف کننده عمده اختصاص یافته است.

او با تأکید بر عزم شرکت گاز استان اردبیل در گازرسانی به صنایع در سال رونق تولید بیان داشت: در حال حاضر قرارداد گازرسانی به ۸۵ واحد صنعتی و مصرف کننده عمده منعقد شده است که با انتخاب پیمانکار واجد شرایط عملیات اجرایی این پروژه‌ها اجراء خواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با اعلام اینکه در حال حاضر پروژه گازرسانی به ۱۸۵ مصرف کننده عمده و صنایع در دست اجراء می‌باشد، افزود: رونق تولید و کاهش موانع تولید از رویکرد‌های شرکت گاز استان اردبیل در سال جاری می‌باشد که در جهت نیل به این هدف این شرکت با برنامه ریزی و تشویق صاحبان صنایع اقدامات ارزنده‌ای را در این خصوص انجام داده است.

انتهای پیام/ح

اختصاص بیش از ۴ هزار متر مکعب گاز طبیعی به واحد‌های صنعتی در اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.