سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله نوری همدانی عنوان کرد؛

ضرورت برخورد جدی با مسئله فساد/امروز بهبود معیشت مردم باید در اولویت باشد

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر ضرورت شدت برخورد با فساد گفت: اقدامات رئیس دستگاه قضا روح امید را در جامعه زنده کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید شامگاه دیروز در دیدار رئیس سازمان و دادستان‌ های قضایی نیرو‌های مسلح با اشاره به میلاد پیامبراکرم(ص) وامام صادق(ع) یکی از فلسفه‌های رسالت انبیاء را برقراری قسط وعدل دانست  وافزود: ایجاداین انقلاب برای این نبود که عده‌ای بروند وعده دیگر بیایند بلکه هدف تغییر فرهنگ و ایجاد عدالت بود و بایدهمه برای برقراری این موضوع تلاش کنیم.

او ادامه داد:این انقلاب ثمرات وبرکات فراوانی داشت و دارد و مردم بدانند روز به روز این انقلاب در حال پیشرفت است و هر کس در هرمقام و موقعیتی که باشد ولی بخواهد مردم رابا القای مسائلی ناامید کند، خیانت مرتکب شده است.


این مرجع تقلید با بیان این که  اصل انقلاب ونظام، اسلام و ولایت فقیه و مردم است،عنوان کرد: مسئولان باید با هم هم وحدت داشته باشند،اختلافات را به مردم نکشانند،باید  باید از درد و رنج مردم کم کنند نه اینکه با حاشیه سازی غم مردم را زیاد کنند.

آیت الله نوری همدانی گفت:مسئولان به جای حاشیه سازی وحرف‌های اختلافی به مردم برسند وظیفه خود را انجام دهند، مردم از نظرمعیشت و اقتصاد مشکل دارند، جوانان کارمی خواهند ازدواج می خواهند بروید وقت خود را صرف مردم کنید.


او ادامه داد:مردم به ما مراجعه می کنند چرا شما حرف نمی زنید مردم بدانند ما می گویم ما از گرانی و تورم و اقتصاد تا دیرکرد بانک‌ها می گوییم.


این مرجع تقلید عنوان کرد:امروز قوه قضائیه به شدت درحال مبارزه با فساد است و در مردم امید ایجاد کرده و رئیس قوه هم شبانه روزی تلاش می کند ما از قوه قضائیه درمبارزه با فساد حمایت می کنیم  و نباید این قوه تحت تأثیرحاشیه سازی‌ها شود.


آیت الله نوری همدانی گفت:امروز ما از همه مسئولانی که به فکرمردم باشند و برای حل مشکلات مردم گام بردارند در هرجایگاه و مقام و قوه‌ای که باشد حمایت می کنیم.


او تاکید کرد:ما تقاضا  داریم مسئولان وحدت داشته باشند و اختلاف را کنار بگذارند و برای دشمن خوراک درست نکنند وبه فکر خدمت باشند
و این وحدت کلمه حول محور رهبری باید باشد.

انتهای/ش

دیدار رئیس سازمان و دادستان‌ های قضایی نیرو‌های مسلح با آیت الله نوری همدانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.