سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصوبه جدید اتحادیه خبازان اعلام شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : قیمت نان در کرمانشاه از روز گذشته با مصوبه اتحادیه خبازان افزایش پیدا کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه افزایش قیمت نان در کرمانشاه طی هفته گذشته مصوب شده است، گفت : به‌دنبال این افزایش قیمت اتحادیه موظف شد که نرخ نامه جدید را به واحدهای صنفی خبازی ارائه دهند.

او با بیان اینکه اتحادیه نان از روز گذشته این نرخ نامه را به صورت مصوب به همه خبازی‌های کرمانشاه ابلاغ کرده‌اند، گفت : تعزیرات حکومتی استان به صورت گشت‌های مشترک با نماینده ادارات بهداشت، اتحادیه بازی‌ها، اداره غله، سازمان بازرسی و نظارت و اتاق اصناف بر روند اجرای این نرخ نامه نظارت می‌کنند.

شاهی افزود: از فردا خبازی‌های کرمانشاه به صورت روزانه توسط این اکیپ مشخص مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرند و این روند تا زمانی که این افزایش قیمت برای مردم عادی شود، ادامه می‌یابد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: علاوه بر نظارت بر قیمت نان، بر گران فروشی و کم فروشی و همچنین رعایت نکات بهداشتی توسط خبازی‌ها نیز نظارت می‌شود و در صورت بروز تخلف علاوه بر قطع سهمیه آرد، برای آنها در تعزیرات حکومتی استان پرونده‌ای تشکیل می‌شود.

او افزود: چنانچه شهروندان با تخلفی روبرو شدند می‌توانند با شماره ۱۲۴ سازمان صنعت معدن و تجارت و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ مربوط به تعزیرات حکومتی تماس حاصل کرده و در اسرع وقت اکیپ این سازمان شکایت را پیگیری و در صورت مشاهده تخلف برای آن واحد در شعب اداره تعزیرات پرونده تشکیل خواهند داد، همچنین نتیجه شکایت به شماره تماس گیرنده ارسال خواهد شد .

انتهای پیام/د

برچسب ها: صنعت ، معدن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.