سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار تهران مطرح کرد؛

بی پولی شهرداری به معنا بیکار نشستن مدیران نیست/ برون رفت از شرایط امروز در گرو فعال کردن ظرفیت‌های داخلی

حناچی گفت: باید بدانیم که چگونه می‌توانیم تمام ذینفعان را برای بهره مندی شهروندان از شرایط ایده ال دور یک میز جمع کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در آئین اختتامیه مسابقه طراحی پیاده راه اتصال آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) به رود دره فرحزاد با اشاره به گفت: ما اگر ارزو‌های بزرگ برای شهرمان نداشته باشیم به هیچ وجه به ان دست پیدا نمی‌کنیم.

شهردار تهران افزود:از همکارانم در مدیریت شهری تشکر می‌کنم که این مسابقه را برگزار کردند و به اعتقاد من باید بدانیم چگونه می‌توان ذینفعان را دور یک میز جمع کرد تا یک اتفاق خوب بیوفتد و باید بدانیم ما تنهایی را دوست داریم و کمتر به سراغ کار‌های جمعی می‌رویم.

حناچی ادامه داد: کیفیت کاری اتفاقی نیست و بنای ما این است تلاش کنیم ارزش‌های شهر را ارتقا دهیم و کیفیت را بالا ببریم و نقاط فراموش شده شهری را دوباره زنده کنیم.

او گفت: ایجاد رقابت می‌تواند ما را به اهداف بالا برساند و خیلی وقت‌ها خلاقیت‌ها در مسایفه‌ها شکوفا می‌شود که پیش‌تر ما شاهد چنین شکوفایی نبودیم.

شهردار تهران با اشاره به طراحی پل طبیعت افزود: فردی برنده طراحی پل طبیعت شد که کسی فکرش را نمی‌کرد و طراح این پل به دیگر کشور‌های خارجی نیز معرفی شد.

حناچی ادامه داد: تلاش من این است تمام طرح‌های شهری را به این شکل (برگزاری مسابقه) اجرا کنیم تا پروژه‌ها به بهترین شکل انجام شود و در ادامه در حوزه ورزش نیز اقدام‌های مثبتی انجام می‌شود.

او گفت: اگر وضع مالی ما خوب نیست این بدین معنا نیست که هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم بلکه ما ظرفیت و دانش داخلی را در این شرایط فعال خواهیم کرد و به زودی از برنامه‌های تهران شهری هوشمند رونمایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.