سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رادیو تهران روایتگر راز خوشبختی زوج‌های موفق می‌شود

شبکه رادیویی تهران همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) ویژه برنامه‌ای را برای شنوندگان در نظر گرفته است.

میثم کطائیان تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی، درباره رویکرد ویژه برنامه ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ما در ویژه برنامه ولادت به سراغ زوج‌های خوشبخت رفتیم و از آن‌ها علت موفقیت زندگی مشترکشان را جویا شدیم. سوال ما از آن‌ها این بود که «راز خوشبختی‌تان را در یک جمله برایمان بگویید.» آن‌ها نیز پاسخ‌های جالب و متنوعی به ما داده اند.

وی با اشاره به جزئیات این برنامه بیان کرد: در این برنامه ما از زوایه‌های مختلف به مسائل و رویداد‌های قبل از ازدواج، حین ازدواج و پس از ازدواج می‌پردازیم. در بخش قبل از ازدواج موضوع ما درباره انتخاب درست داشتن، سازش و به یکدیگر سخت نگرفتن و مهریه است.

او ادامه داد: در بخشی از برنامه آیتمی با نام ازدواج داریم که مهدی اسماعیلی گزارشگر برنامه با حضور در دفترخانه‌های تهران با زوج‌های جوانی که امروز را برای وصلت انتخاب کرده اند، گفت و گو می‌کند. در بخش پایانی برنامه ما بیشتر به استحکام زندگی و این که این پیوند را چگونه استمرار دهیم توجه داریم.

کطائیان اظهار کرد: از مهمانان این برنامه اشکان آذرماسوله و همسر او خانم واحدی، زوج نابینا و خوشبختی که با حضور در این برنامه از راز‌های موفقیت خود می‌گویند. از دیگر مهمانان زوج موفق دیگری هستند که در زندان با یکدیگر آشنا و ازدواج کرده اند و با کمک خیرین آزاد شده اند.

وی ادامه داد:فاطمه نیرومند گوینده، الهام حاجی نژاد و سمانه گلک آیتم ساز، مهدی اسماعیلی و محمدرضا میرحسینی گزارشگر، مریم چوپانی نویسنده و محمدپاکزادیان هماهنگی عواملی هستند که با این برنامه همکاری می‌کنند.

گفتنی است برنامه جمعه  ساعت ۷ صبح روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می‌شود. علاقه مندان می‌توانند برنامه‌های رادیو تهران را از اپلیکیشن ایران صدا دریافت کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.