سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی موقت جاده شهداد- نهبندان

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۳۵ میلیارد تومان منابع از محل اعتبارات سیل ستاد بحران برای جاده نهبندان اختصاص یافته و بعد از انجام مطالعات در خصوص هزینه کرد این اعتبار تصمیم گیری می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پور ابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، با تشریح آخرین وضعیت جاده شهداد - نهبندان که در سیل ابتدای سال جاری تخریب شد گفت: مسیر عبور جاده از گودالی است که روان آب‌ها در آنجا جمع میشود، شوری بالای منطقه نیز باعث خوردگی در آسفالت جاده شده و همچنان باتلاق به طول ۳ کیلومتر باقی است.

او گفت: گزارش اداره کل راهداری حاکی است که دو طرف مسیر به صورت موقت خاکریزی شده و با پیگیری شرکت‌های بخش خصوصی و معدنی که نیاز به تردد دارند، مسیر به صورت غیررسمی باز است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: ۳۰ کیلومتر مسیر تخریبی صورت گرفته بود ترمیم شده، اما به عنوان جاده رسمی و دارای استاندارد نیست.

اوابراز داشت: در صحبت با وزیر راه و شهرسازی قرار شد کار مطالعاتی از سوی مشاور انجام و تصمیم گیری نهایی در خصوص جابجایی مسیر و یا افزایش ارتفاع جاده با عملیات سنگین عمرانی و پل‌ها صورت گیرد.

پورابراهیمی گفت: حدود ۳۵ میلیارد تومان منابع از محل اعتبارات سیل ستاد بحران برای این جاده اختصاص یافته و بعد از انجام مطالعات در خصوص هزینه کرد این اعتبار تصمیم گیری می شود.

او تصریح کرد: جاده شهداد به نهبندان حائز اهمیت به لحاظ ارتباطات امنیتی و فرهنگی قومی و اقتصادی است که باید سریعا در خصوص آن اقدام شود.

انتهای پیام/ی

اختصاص ۳۵ میلیارد تومان منابع برای حل مشکل جاده شهداد - نهبندان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۲:۱۲ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
آیا جاده باز است از نهبندان می رم کرمان
علی
۱۲:۱۲ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
خداروشکر