سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار ظهیری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

وردی که سارقان را از چشم پلیس محو می‌کند+ عکس

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو سارق منزل در محله دربند خبر داد.

سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: خبری مبنی بر سرقت از یک مجتمع مسکونی در شمال شهر تهران به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲۲ دربند با حضور در صحنه سرقت با سارقان درگیر شدند که یکی از مأموران ما نیز در این درگیری مجروح شد و یکی از متهمان نیز فرار کرد که با دستگیری دو متهم دیگر نفر سوم تحت تعقیب پلیس است.

سردار ظهیری گفت: متهمان با خودرو اوپتیما‌یی که پلاک سرقتی خودرو ام وی ام را بر روی آن نصب کرده بودند، اقدام به سرقت از منازل می‌کردند که هم خودرو توقیف شد و هم متهمان دستگیر شدند.

وی افزود: هنگامی که سارقان قصد سرقت از یکی از منازل را داشتند، توسط دوربین‌های مداربسته دارای سیستم هشدار، به صاحب منزل هشدار داده شد و متهمان شناسایی شدند و پس از حضور مالک در منزل توسط پلیس دستگیر شدند.

در ادامه سردار ظهیری از مالباختگانی که دارای فیلم و تصاویر سرقت بودند خواست تا مدارک را برای بررسی موضوع به وی نشان دهند که عده‌ای این کار را انجام دادند و جزئیات صحنه‌های سرقت توسط شهروندان به سمع و نظر رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ رسید.

وی افزود: یکی از شهروندان که یک خانم مسن بود گفت ساعت ۱۰ شب چندین بار سارق به منزل ما آمد و پس از سرک کشی از منزل اقدام به سرقت گاوصندوق خانه کرد و این سرقت در شب عاشورا اتفاق افتاد.

سردار ظهیری ادامه داد: همچنین یکی دیگر از مالباختگان گفت که با توجه به رصد لحظه به لحظه و از راه دور به وسیله تبلت متوجه حضور سارقان در منزل خود شدیم و بلافاصله موضوع را به پلیس اعلام کردیم و خودمان که در مهمانی بودیم به منزلمان بازگشتیم و با حضور ماموران کلانتری متهمان دستگیر شدند و همچنین از متهمان تعدادی ابزار آلات سرقت، سلاح سرد، ساعت و یک کاغذ دست نوشته کشف شد.

در ادامه رئیس پلیس پیشگیری پایتخت درباره فروش خودرو به شهروندان تأکید کرد: اشخاصی که قصد فروش خودرو شخصی خود را دارند باید خریدار را ملزم کنند تا در اسرع وقت خودرو را به نام خود نمره پلاک کند.

وی افزود: تاکنون ۱۲ شاکی در خصوص این پرونده به پلیس مراجعه کردند و پرونده در حال بررسی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت ، اخبار جنایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۶:۳۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
دوربين = امنيت و آسايش