سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اولین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در یزد

مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر استان یزد گفت: اولین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در ۱۲ بخش هنری در یزد برگزار می‌شود.

احسان ملکی مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر استان یزد در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  با اشاره به جشنواره ره آورد سرزمین نور، گفت: جشنواره ره آورد سرزمین نور ۱۷ سال است که به صورت کشوری در حال برگزاری است و در سالجاری اولین جشنواره استانی در استان یزد برگزار می‌شود.

او افزود: این جشنواره در ۱۲ بخش شعر، داستان کوتاه، خاطره، دلنوشته، فیلم نامه، فیلم کوتاه، پویانمایی، نمایش نامه خیابانی، نماهنگ، پوستر، عکس حرفه‌ای و عکس تلفن همراه برگزار می‌شود که علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ آذر به دبیرخانه این جشنواره واقع در بلوار شهید صدوقی و یا به کانال‌های فضای مجازی به آدرس @sarzaminenooryazd ارسال نمایند.

ملکی اظهارداشت: اختتمیه این جشنواره ۲۰ آذر با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار و از بین آثار ارسالی یک اثر به عنوان اثر برگزیده و از یک اثر نیز به عنوان شایسته تقدیر تجلیل می‌شود.

مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: ما باید بتوانیم معارف جنگمون را که یک گنجینه‌ی ارزشمندی است به نسل جوان خود انتقال دهیم که برای انتقال این گنجینه این جشنواره با این هدف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اولین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در یزد برگزار می‌شود

برچسب ها: سپاه ، اکران فیلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.