سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرامیداشت روز ملی و هفته پارالمپیک در کرمان + تصاویر

جشن روز ملی و هفته پارالمپیک در کرمان امروز با حضور ورزشکاران و قهرمانان پارالمپیک و مسئولان استان در محل سالن اجتماعات شهید نشاط بهزیستی کرمان برگزار شد.

میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه ی جشن روز ملی و هفته پارالمپیک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: دوازدهمین سالگرد گرامیداشت روز و هفته ملی پارالمپیک به دلیل تقاران با ایام آخر ماه صفر با یک ماه تاخیر از ۱۶ تا ۲۲ آبان ۹۸ در سراسر کشور برگزار شد.

او افزود: در آخرین روز این هفته، امروز چهارشنبه، ۲۲ آبان طی مراسمی در محل سالن اجتماعات شهید نشاط بهزیستی کرمان از مقام آوران، قهرمانان و ورزشکاران دارای معلولیت تجلیل و قدردانی شد.

پاریزی تصریح کرد: این مراسم به همت هیئت جانبازان و معلولین، حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان و بهزیستی کرمان برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان از استعدادسنجی ۳۰ نفر از افرادی که شانس سهمیه در پارالمپیک دارند، طی امسال خبر داد و بیان داشت: پیش بینی می‌کنیم امسال ۸ نفر از استان کرمان کسب سهیمه داشته باشیم.

پاریزی افزود: تمام تلاشمان این است، امسال افراد بیشتری نسبت به دور قبلی از استان کرمان، کسب سهمیه داشته باشند.

در پایان این جشن که با اجرای برنامه‌هایی از مراکز خیریه رعد، مرکز اُتیسم امام علی (ع) و انجمن فرشتگان کارمانیا همراه بود، از ورزشکازان ملی پوش کرمانی و قهرمانانی که در طول سال گذشته برای دیار کریمان افتخارآفرینی کردند، تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/ب

جشن روز ملی و هفته پارالمپیک در کرمان به روایت تصویر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.