سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعقاد ۲۴ قرارداد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی ارسنجان/ واگذاری زمین در شهرک صنعتی ارسنجان با شرایط ویژه

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: زیرساخت های مناسب در شهرک صنعتی ارسنجان برای ایجاد واحد‌های جدید صنعتی و جذب سرمایه گذاران فراهم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی  در جلسه رفع موانع تولید در شهرک صنعتی ارسنجان با بیان اینکه زیرساخت مناسبی در شهرک صنعتی ارسنجان برای ایجاد واحد‌های جدید صنعتی و جذب سرمایه گذاران فراهم شده است، گفت: در شهرک صنعتی ارسنجان ظرفیت ایجاد و استقرار ۱۶۴ واحد صنعتی با پیش بینی ۸۵۰ نفر اشتغال و نیز جذب سرمایه‌گذاران فراهم‌شده است.

 مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: همه زیرساخت‌ها برای استقرار واحد‌های صنعتی در این شهرک صنعتی فراهم شده و شهرک صنعتی ارسنجان با ۶۶ هکتار مساحت دارای امکانات زیربنایی نظیر آب، برق، گاز، شبکه فاضلاب و تصفیه خانه فاضلاب است و طرح آسفالت ورودی، شبکه روشنایی نیز در این شهرک صنعتی اجرایی خواهدشد.

او ادامه داد: هم اکنون ۲۴ قرارداد با سرمایه گذاران برای ایجاد واحد‌های تولیدی و صنعتی منعقدشده که از این تعداد ۲ واحد با اشتغال زایی ۳۰ نفر در مرحله بهره برداری است.

فتوحی از سرمایه گذاران خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان ارسنجان و وضعیت مناسب زیرساختی در این شهرک صنعتی، از این فرصت برای ایجاد واحد‌های تولیدی و اشتغال پایدار صنعتی در این شهرستان استفاده کنند.

او تصریح کرد: واگذاری اراضی در این شهرک صنعتی با شرایط ویژه مناطق محروم انجام می‌شود و تنها ۱۰ درصد از مبلغ حق انتفاع اراضی بصورت نقدی اخذ می‌شود و ۹۰ درصد بصورت اقساط ۴۸ ماهه بدون سود دریافت می‌شود و واحد‌های تولیدی نیز تا ۱۳ سال معاف از مالیات هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در زمینه تبدیل منطقه صنعتی فیجان این شهرستان به ناحیه صنعتی گفت:بررسی‌های فنی و کارشناسی برای ایجاد ناحیه صنعتی انجام و در مرحله پیگیری است و به محض واگذاری اراضی به شرکت شهرک‌های صنعتی مراحل توسعه و تکمیل زیرساخت‌های ناحیه صنعتی انجام می‌شود.

فرماندارشهرستان ارسنجان نیز در این جلسه توسعه صنعتی را از راهبرد‌های مهم به منظور ایجاد اشتغال پایدار اعلام کردوگفت:در این زمینه از سرمایه گذاران حمایت‌های لازم درسطح شهرستان انجام می‌شود.

کاظمی در ادامه با اشاره به بستر‌های سرمایه گذاری در شهرک صنعتی ارسنجان، ازسرمایه گذاران خواست از این فرصت استفاده کنند.

او همچنین خواستار واگذاری مدیریت منطقه صنعتی فیجان به شرکت شهرک‌های صنعتی و نیز تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی ارسنجان شد.
انتهای پیام/م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.