سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز فاز دوم واردات روغن خام آفتابگردان از روسیه

فاز دوم واردات روغن خام خوراکی آفتابگردان توسط شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران از طریق بنادر امیرآباد و انزلی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید محمد جعفری مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: اولین محموله از فاز دوم واردات روغن خام خوراکی آفتابگردان روز پنجشنبه ۲۳ آبان ماه از طریق کشتی تجاری ولگاترانس ۲۷۰۱ با ظرفیت ۵ هزار تن به صورت فله از روسیه وارد بندر امیرآباد خواهد شد و فرآیند ترخیص آن توسط کارشناسان اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران صورت می‌پذیرد.

او افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، در این فاز ۳۳ هزار تن روغن خام خوراکی آفتابگردان توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران از کشور روسیه وارد خواهد شد.

جعفری گفت: این میزان واردات روغن خام خوراکی آفتابگردان برای تامین بخشی از ذخایر استراتژیک کشور است.

او با اشاره به مزایای اجرای عملیـات واردات و ذخیره سازی روغن نباتی خام در مازندران افزود: ایجاد اشتغال و ارزش افزوده در منطقه و فعال سازی کارخانجات و صنایع مرتبط با آن از مزایای این طرح می‌باشد.

جعفری گفت: فاز اول واردات روغن خام خوراکی آفتابگردان از روسیه به میزان ۶۵ هزار تن توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران و از طریق بندر امیرآباد به صورت کامل انجام شد.

انتهای پیام/س
 

واردات ۳۳هزار تن  روغن خام آفتابگردان از روسیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.