سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اولین گردهمایی رابطین و مسئولین طرح تکریم ارباب رجوع

اولین گردهمایی رابطین و مسئولین طرح تکریم ارباب رجوع در نظام اداری استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام عبدالله عزیزی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت : همه مسئولان در نظام اسلامی باید هدف اول و آخرشان خدمتگذاری به مردم باشد.

او با بیان اینکه دشمنان در تلاشند تا بین مردم و مسئولین اختلاف ایجاد کرده و اینگونه وانمود کنند که مردم از عملکرد مسئولین ناراضی‌اند، گفت : باید با خدمتگذاری به مردم این شیطنت دشمنان را نقش بر آب کرد.

عزیزی با بیان اینکه باید سطح رضایتمندی مردم از خدمات دستگاه‌ها را بالا ببریم، گفت: باید مردم از خدمات رسانی دستگاه‌ها در نظام اسلامی احساس رضایت داشته باشند.

او با بیان اینکه طرح تکریم ارباب رجوع سال ۱۳۸۱ از سوی شورای عالی اداری ابلاغ شد، گفت: تمام دستگاه‌ها و نهاد‌هایی که از بودجه عومی دولت استفاده می‌کنند ملزم به اجرای این طرح هستند.

او افزود: متاسفانه طرح تکریم ارباب رجوع طی برخی سال‌ها مورد کم توجهی قرار گرفت، اما اکنون بعنوان یک ضرورت باید اجرا شود.

عزیزی افزود: باید شرح وظایف، زمان انجام خدمت و ... در دستگاه‌ها مشخص باشد تا ارباب رجوع در مراجعه به دستگاه‌ها دچار سرگردانی نشود.

او افزود: همچنین باید تلاش شود بسیاری از امور از طریق سامانه‌های الکترونیکی صورت پذیرد که این امر می‌تواند به تکریم ارباب رجوع کمک شایانی کند.

عزیزی بر لزوم برخورد مناسب و توام با احترام با ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: متاسفانه گا‌ها دیده می‌شود در دستگاه‌ها با مراجعین برخورد مناسبی صورت نمی‌گیرد که این روند باید اصلاح شود. بازرسین ما نیز بر این روند نظارت جدی خواهند داشت.

او با اشاره به ارتباط مستقیم مردم با مدیران از طریق سامانه سامد با شماره تلفن ۱۱۱، گفت: مردم می‌توانند از طریق این سامانه مشکلات خود را با مدیران در میان بگذارند.

 

 

انتهای پیام/د

همه مسئولان در نظام اسلامی باید هدف اول و آخرشان خدمتگذاری به مردم باشد

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.