سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی موضوع پدیده در نشست خبری ستاد تدبیر

نشست خبری ستاد تدبیر با دستور کار حل موضوع پدیده در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری خراسان‌رضوی در نشست خبری ستاد تدبیر گفت: ستاد تدبیر در راستای تامین منافع طلبکاران و به خصوص سهام داران، جلسات مختلفی تشکیل داد و  نظرات گروه‌های کارشناسی در مورد منافع سهام داران در مرحله صدور رای لحاظ شد؛ در حال حاضر اجرای حکم مهم است.

او ادامه داد: تا الان مسئولان استانی با هم برای حل موضوع پدیده هماهنگ بودند و مسئولان کشوری هم در این زمینه همکاری کردند تا شرکت هر چه سریع‌تر در مسیر قانونی خودش قرار بگیرد.
 
رئیس کل دادگستری خراسان‌رضوی گفت: در حال حاضر شرایط پدیده خوب است؛ امیدواریم هماهنگی و همکاری مسئولان مربوطه ادامه پیدا کند تا منافع سهام داران تامین شود.



بررسی پیشنهادات مربوط به «پدیده»


علیرضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان‌رضوی در ادامه این نشست گفت: بعد از صدور حکم سرپرست شرکت پدیده، پیشنهاداتی از سوی آقای کریمی برای تسهیل فعالیت این شرکت مطرح شد که با تقاضای بنده از آقای رئیس جمهور، در شورای امنیت کشور به تصویب رسید.

او ادامه داد: این پیشنهادات برای تایید نهایی در اولین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا مطرح خواهد شد،
از تحمل و صبر سهام داران شرکت پدیده تشکر می‌کنم.

استاندار خراسان رضوی گفت: مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی به صورت تمام قد از پدیده حمایت خواهد کرد، وظیفه خود می‌دانیم برای ارتقای شاخص‌های این شرکت تلاش کنیم.
انتهای پیام // ف.ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.