سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام بیش از هزار و ۱۰۰ آزمایش از نمونه آب شرب در جیرفت

رئیس مرکز بهداشت جیرفت گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک هزار و صد نمونه میکروبی از آب شرب خانوار‌های شهری و روستایی مورد رصد کامل آلودگی‌های احتمالی میکروبی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ رضا محمودی رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت گفت: نظارت بر سلامت آب شرب شهرستان جیرفت از اولویت‌های کاری مرکز بهداشت می‌باشد.

او افزود: نظارت کامل این مرکز بر سلامت میکروبی و شیمیایی آب شرب است، از آنجاییکه نظارت بر سلامت آب شرب از منبع تامین کننده تا شبکه توزیع بر عهده وزارت بهداشت (مراکز بهداشت) می‌باشد.

محمودی تصریح کرد: در همین راستا در ماه جاری تعدادی نمونه شیمیایی جهت بررسی فلزات سنگین آب شرب شهر جیرفت (که خاطر همشهریان را نگران کرد) انجام و به آزمایشگاه مرجع شهر بندرعباس انتقال داده شد و با همراهی مسئول بهداشت محیط، جهت بررسی نتایج وضعیت آب مصرفی همشهریان با حضور در آزمایشگاه مورد نظر حضور یافته و از نزدیک با مسئول فنی آن آزمایشگاه در خصوص تفسیر نتایج مربوطه تبادل نظر شد.

محمودی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک هزار و صد نمونه میکروبی از آب شرب خانوار‌های شهری و روستایی به آزمایشگاه مرکز بهداشت ارسال و مورد رصد کامل آلودگی‌های احتمالی میکروبی قرار گرفته است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت گفت: با توجه به اهمیت سلامت شهروندان، این مرکز تمام تلاش خود را جهت دستیابی به اهداف والای سلامت به کار خواهد بست.

انتهای پیام/س

سلامت آب شرب شهرستان جیرفت از اولویت‌های کاری مرکز بهداشت  است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.