سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت ایمن سازی پل‌ها و لایه روبی رودخانه‌های کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: لایه روبی و بازگشایی دهانه پل‌ها و مسیر آبراهه‌های روستایی استان از بروز سیلاب جلوگیری می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی رودخانه‌ها و پل‌های ارتباطی جاده یاسوج به اصفهان را ضروری دانست و گفت: درخواست‌های مردمی مبنی بر خسارات ناشی از سیلاب‌های سال گذشته به دیوار‌ها و دهانه پل‌های منتهی به بشار در پایین دست روستای کریک و احتمال تخریب شالیزار‌های این دهستان، می‌طلبد که دستگاه‌های در جهت رفع این مشکل تلاش کنند.

وحید محمدی تبار با اشاره به اینکه ادارات کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و آب منطقه‌ای اقدامات و تلاش‌های خوبی در این محور دارند و باید جدی‌تر ادامه دهند، افزود: ساماندهی پل‌های این مسیر برای اتخاذ تصمیم قانونی در دستور معاینه و بررسی‌های کارشناسانه از مبادی ذیربط قرار می‌گیرد و تلاش بر این است از طریق لایروبی و ترمیم از بروز هر گونه خسارت احتمالی پیشگیری شود.

او اضافه کرد: باید دستگاه‌های متولی اقدامات قانونی لازم را سریعتر در خصوص ساکنان کنار رودخانه‌ها انجام دهند تا از بروز خطرات جانی احتمالی در حوادث جلوگیری شود.

انتهای پیام/غ

جلوگیری از سیل های احتمالی در حواشی رودخانه های استان

برچسب ها: سیل ، مدیریت بحران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.