سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات قرآنی در محله های کرج

چهارمین دوره مسابقات قرآنی محلات کرج با برگزاری مراسمی در سالن میلاد این شهر آغاز شد.

وحید قاسمی وند، رئیس امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: چهارمین دوره مسابقات قرآنی محلات کرج توسط شهرداری این شهر در ۱۰منطقه شهرداری برگزار می شود و شرکت کنندگان در رده‌های سنی پنج تا هفت سال، هشت تا یازده سال، دوازده تا هجده سال، نوزده تا چهل سال و چهل و یک سال به بالا در ۱۶رشته با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

او افزود: شرک‌ کنندگان به جز رده سنی پنج تا هفت سال برای حضور در مسابقات باید به نزدیک‌ترین محل برگزاری مسابقه با توجه به محل سکونت خود مراجعه کنند و پیامک محل مسابقات نیز به تمامی شرکت‌کنندگان ارسال خواهد شد.

قاسمی وند با اشاره به شرکت بیش از ۳هزار نفر در مسابقات سال گذشته گفت: پیش بینی می شود امسال این میزان به چهار هزار نفر نیز برسد.

رئیس امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات که تا دو ماه آینده ادامه خواهد داشت می توانند از طریق پایگاه اینترنتی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج و یا تماس با سامانه ی تلفنی  ۱۳۷ نام نویسی کنند.

انتهای پیام/د.خ

مسابقات قرآن

برچسب ها: قرآن ، مسابقات قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.